توقف صدور روادید گردشگری برای اتباع لهستانی مورد تائید نیست


توقف صدور روادید گردشگری برای اتباع لهستانی مورد تائید نیست

تهران- ایرنا- بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی خبر رسانه های لهستانی مبنی بر توقف صدور روادید گردشگری ایران برای اتباع لهستانی را تایید نکرد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شبکه رادیویی «زِت» لهستان مدعی شده است که ایران صدور روادید گردشگری برای اتباع این کشور را متوقف کرده است.
این ادعا در حالی مطرح می شود که لهستان به دلیل پذیرش میزبانی کنفرانس ضدایرانی که قرار است توسط آمریکا برگزار شود مورد اعتراض کشورمان قرار گرفته است.
پس از اعلام مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی بر برگزاری کنفرانس ضدایرانی در ماه آینده در ورشو پایتخت لهستان، وزارت خارجه کشورمان به این اقدام لهستان اعتراض کرد.
وزارت خارجه ایران روز شنبه اعلام کرد «ویچخ اونلت» کاردار لهستان در تهران در اعتراض به برگزاری کنفرانس ضدایرانی به اصطلاح صلح و امنیت در خاورمیانه با میزبانی مشترک آمریکا و لهستان که قرار است در 24 و 25 بهمن ماه امسال در ورشو برگزار شود، به این وزارتخانه فراخوانده شد.
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان نیز در پیامی توئیتری در این خصوص نوشت: به میزبان و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ضدایرانی یادآوری می‌کنم؛ آن‌هایی که در نمایش قبلی آمریکا علیه ایران شرکت کردند، یا الان مرده‌اند، یا رو سیاه و منزوی‌اند. ایران اما قوی‌تر از همیشه است.
شبد**1953**9122

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات