پروژه‌های بزرگ مسکن مهر پردیس دهه فجر افتتاح می‌شود


پروژه‌های بزرگ مسکن مهر پردیس دهه فجر افتتاح می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، پروژه‌های بزرگ مسکن مهر پردیس افتتاح می شود.

پروژه‌های بزرگ مسکن مهر پردیس دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش ایران اکونومیست؛ حبیب‌الله طاهرخانی در شورای اداری پردیس که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، معاون استاندار و جمع دیگری از نمایندگان مجلس برگزار شد اظهار داشت: در حوزه ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر اجازه نمی‌دهیم کمبودی احساس شود.
وی در ادامه افزود: ساخت مدرسه، فضای سبز و کلانتری از الزامات مسکن مهر پردیس است و کمبودی در این خصوص نخواهیم داشت و در زمان حاضر 20 مدرسه که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در دست ساخت است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: حوزه‌های زیرساختی مسکن مهر در پردیس به ویژه تامین آب معضل بزرگی بود که حل شد و تدوین برنامه‌های توسعه برای آینده یک ضرورت است.
طاهرخانی با تاکید بر راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب در منطقه پایین فاز 8 پردیس اظهار داشت: هرنوع توسعه در پردیس باید با هماهنگی محیط زیست انجام شود و در این راستا، رئیس سازمان محیط زیست قول مساعد برای مرتفع ساختن این مشکلات را داده است.

* آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان پردیس
در این نشست، عضو مجمع نمایندگان استان تهران اظهار داشت: مسئولان وزارت بهداشت از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان پردیس از سال 98 خبر دادند.
ابوالفضل سروش گفت: بسیاری از شهرستان‌ها و مناطق کشور ازنظر امکانات بهداشتی و درمانی از اسلامشهر، شمیرانات و پردیس شرایط بهتری دارند.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟