سود خالص «غصینو» در سال جاری


این شرکت براساس عملکرد 9 ماهه برای سال مالی منتهی به 1397/12/29 مبلغ 438,789 میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

سود خالص «غصینو» در سال جاری

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت صنعتی مینو در دوره ۹ماهه منتهی به ۹۷/۰۶/۳۱(حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۴۳۹ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۱۵درصد فروش و نیز افزایش ۱,۲۰۸درصد سایر درآمدهای غیرعملیاتی- درآمد سرمایه‌گذاری‌ها است.

گفتنی است، این شرکت براساس عملکرد ۹ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۳۸,۷۸۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی

افزایش مربوط به موجودی مواد وکالا نسبت به سال 1396 عمدتاً ناشی از افزایش(نرخ و مقدار) خرید مواد اولیه و بسته‌بندی است و افزایش سفارشات و پیش‌پرداخت‌ها عمدتاً ناشی از پیش پرداخت بابت خرید شکر، گندم، روغن و کاغذ تحریر و غیره است.

بر این اساس، افزایش سودسهام پرداختنی ناشی از شناسایی سود سهام 1396به مبلغ 250.000میلیون ریال بوده و افزایش پیش‌دریافت‌ها نیز عمدتاً ناشی از پیش‌دریافت از مشتریان ارزی به مبلغ 5.755میلیون ریال است.

لازم به ذکر است، مبلغ 106.226 میلیون ریال سایر درامدهای غیرعملیاتی شامل 96.831میلیون ریال فروش سرمایه‌گذاری بلندمدت و 398میلیون ریال درآمد سود سهام و 8.997 میلیون ریال سود سپرده‌های بانکی است.بهای تمام شده فروش سرمایه‌گذاری بلندمدت 8.512میلیون ریال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر