برخورد بال هلی کوپتر با مرد میانسال فاجعه آفرید +عکس


برخورد بال هلی کوپتر با مرد میانسال فاجعه آفرید +عکس

برخورد بال هلی کوپتر با یک مرد 62 ساله حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخورد بال یک هلی‌کوپتر به مرد میانسال آمریکایی موجب مرگ آنی او شد. در این حادثه که در فرودگاهی محلی در فلوریدای آمریکا رخ داد، سر «سالواتوره دیزی» ۶۲ ساله در اثر برخورد با بال یک فروند هلیکوپتر از تن او جدا شد. بنا بر گفته پلیس محلی فلوریدا آن‌ها تماسی از یک مرد را دریافت کردند که ظاهراً با استفاده از پاور کارت قصد روشن کردن یک هلی کوپتر را داشت که پس از تکان‌های شدید به پایین سقوط کرد. این هلی کوپتر پس از سقوط به قربانی برخورد کرد و مرگ او را رقم زد. تحقیقات پلیس در مورد این حادثه ادامه دارد.

این حادثه در ساعت ۳.۳۵ به وقت محلی در یک فرودگاه محلی در منطقه هرناندو رخ داد. پس از این حادثه پلیس در صحنه حادثه حاضر شد و تحقیقات خود در مورد این حادثه را آغاز کرد. یک مقام رسمی آتشنشانی نیز مرگ یک مرد ۶۲ ساله را در اثر جدا شدن سرش توسط بال هلی‌کوپتر تایید کرد. او در این باره گفت: «ظاهراً قربانی به همراه یک نفر دیگر در صحنه حادثه حضور داشتند که این اتفاق رخ داد. آن‌ها قصد روشن کردن و راه اندازی هلی کوپتر با یک پاور کارت را داشتند که به دلیلی نامشخص هلی کوپتر دچار تکان‌های شدید شد و به پایین سقوط کرد. همه چیز حکایت از غیرعمدی بودن وقوع این حادثه دارد.»

برخورد بال هلی کوپتر با مرد میانسال فاجعه آفرید +عکس

گفتنی است؛ در حالی خبر جدا شدن سر این مرد آمریکایی در اثر برخورد بال هلی کوپتر و مرگ آنی او خبرساز می شود که چندی پیش نیز برخورد بال یک هلی‌کوپتر به یک مرد هندوستانی خبرساز شده بود. سر این مرد هندوستانی که برای زیارت یک معبد به منطقه‌ای در نپال رفته بود، در اثر برخورد با بال هلی‌کوپتر از تنش جدا شد و در دم جان سپرد.

انتهای پیام/

مرگ آنی مرد میانسال در اثر برخورد بال هلی‌کوپتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج