اختلاف میان لیدر‌های گروه‌های ضدانقلاب بالا گرفت


پس از اعتراف شکست مدیر آمدنیوز درباره فراخوان‌های به اصطلاح مردمی، امروز لیدر گروه ضدانقلاب ری استارت شکست دوستانش در فراخوان‌ها را مورد تمسخر قرار داد.

اختلاف میان لیدر‌های گروه‌های ضدانقلاب بالا گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از خروج خودسرانه آمریکا از توافق هسته‌ای برجام و شروع دور جدیدی از تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، آمریکا تصور می‌کرد می‌تواند بر اساس برنامه‌ای از پیش طراحی شده با نام طرح «تابستان داغ» با فشار اقتصادی و ایجاد مشکلات مضاعف برای مردم ایران شورش‌های خیابانی را در ایران جهت‌دهی کند.

این طرح با هوشیاری و آگاهی مردم ایران ناکام ماند و توسط لیدرهای ضد انقلاب یا همان دست‌پروده‌های غرب پیگیری شد.گروه‌های به اصطلاح اپوزیسون در این شرایط بیکار ننشستند و با موج‌سواری بر شرایط حاکم بر معیشت مردم تلاش کردند برای به آشوب کشاندن کشور و تکرار اغتشاشات دی ماه سال گذشته فراخوان‌هایی با عنوان «دهه مقاومت» از ۱۷ تا ۲۷ دی ماه طراحی کنند. علی‌رغم تلاش گروه‌های مختلف اپوزیسون، این تلاش‌ها با بی‌اعتنایی مردم نسبت به تبلیغات فراخوان‌ها در نطفه خفه شد.

به هرحال این شکست آنچنان سخت بود که در خاطر ضد انقلاب به عنوان شکستی فاحش ثبت شد. محمد حسینی لیدر ری‌استارت در کانال خود نوشت: «از چند ماه پیش تا کنون صدها فراخوان بی‌اثر و بی‌پشتوانه از رضا پهلوی و مریم‌ رجوی و رسانه‌های وابسته به آنها داده شده است. حسینی با مفتضحانه خواندن این شکست در کانال خبری خود نوشت: فراخوان مجاهدین خلق و ۲۱ رسانه و اپوزیسیون با شکست مفتضحانه رو به رو شد».

اختلاف میان لیدر‌های گروه‌های ضدانقلاب بالا گرفت

ظاهراً میان لیدرهای این گروه‌های ضدانقلاب اختلاف افتاده است. آنها با معرفی خود به عنوان گروه‌های مستقل حاضر نیستند این شکست را به صورت گروهی برعهده بگیرند و یکدیگر را محکوم می‌کنند. چند روز پیش نیز روح الله زم مدیر آمدنیوز در گفتگوی زنده اینترنتی که در فضای مجازی منتشر شد به شکست فراخوان ۱۷ دیماه اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: توجیه مضحک روح‌الله زم درباره شکست فراخوان آمدنیوز/خروج کاربران از آمدنیوز همچنان ادامه دارد! +فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا