موضع استاندار هرمزگان نسبت به آلومینیوم المهدی


موضع استاندار هرمزگان نسبت به آلومینیوم المهدی

بندرعباس– ایرنا- روزنامه دریا در جدیدترین شماره خود (2950) در تاریخ 25دی ماه 97، مطلبی را با عنوان «موضع استاندار هرمزگان نسبت به آلومینیوم المهدی» منتشر کرده است.

دراین مطلب آمده است: فریدون همتی گفته با حساسیت مسائل مربوط به کارخانه آلومینیوم المهدی را دنبال و از آن مراقبت می کنیم.
استاندارهرمزگان گفت: اراده بنده، نمایندگان و مسوولان استان هرمزگان و شورای تامین بر این است که مراقبت و حمایت جدی از کارخانه آلومینیوم المهدی صورت بگیرد و همین رویه نیز دنبال خواهد شد.
فریدون همتی اظهار کرد: کارخانه آلومینیوم المهدی یکی ازصنایع بزرگ و مهم کشور است، بنابراین مراقبت از حال و هوای این کارخانه برای ما بسیارمهم است.
وی افزود: باید از کار و معیشت دوهزار و 500 کارگری که در این کارخانه مشغول به کار هستند و جمعیتی که اشتغالشان به صورت غیر مستقیم با این مجموعه در ارتباط است بسیارمراقبت کنیم و در رفتار و گفتارمان با این موضوع به گونه ای برخورد کنیم تا کارخانه را درمعرض تهدید قرار ندهیم.
استاندارهرمزگان با تاکید بر اینکه به کارگران کارخانه آلومینیوم المهدی اطمینان می دهیم که با حساسیت مسائل مربوط به کارخانه را دنبال و از آن مراقبت می کنیم، تصریح کرد: مسائل حقوقی بین مالک، سازمان خصوصی سازی و معاون امور معادن وصنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که در این خصوص بحث و بررسی ها در حال انجام است.
همتی ادامه داد: البته از نظر بنده این مسائل حاشیه است و اصل حیات، فعالیت و پایداری مشاغل کارخانه است.
به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: به همراه مجمع نمایندگان جلسه ای با وزیراقتصاد داشتیم، دغدغه هایمان را منتقل کردیم و قول هایی در این زمینه داده و گفته شد که جای نگرانی نیست و روند تهیه و تامین مواد اولیه و مایحتاج کارخانه هر روزه با حساسیت، مراقبت و پشتیبانی دنبال می شود.
استاندارهرمزگان با بیان اینکه امیدواریم کارگران کارخانه با قوت کار خود را ادامه دهند، خاطرنشان کرد: اراده بنده، نمایندگان ومسئولین استان هرمزگان و شورای تامین بر این است که مراقبت و حمایت جدی از کارخانه آلومینیوم المهدی صورت بگیرد و همین رویه نیز دنبال خواهد شد.
9944 /6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه