آشنایی 234 نفر از دانش آموزان و دانشجویان با فرایند معاملات در تالار حافظ


آشنایی 234 نفر از دانش آموزان و دانشجویان با فرایند معاملات در تالار حافظ

بورس اوراق بهادار تهران طی دی ماه سال جاری، میزبان 234 نفر از دانش آموزان و دانشجویان در بازار سرمایه بود.

آشنایی 234 نفر از دانش آموزان و دانشجویان با فرایند معاملات در تالار حافظ

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بورس تهران، از آنجایی که آشنایی با دانش سرمایه گذاری ، فرآیندها و روش های آن برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان ضروری به نظر می رسد، با توجه به درخواست های مکرر دانشگاه ها و مدارس و نهاد های مختلف به منظور برگزاری دوره آموزشی بورس ، تور آموزشی بازدید از تالار حافظ به همراه کلاس های آموزشی مربوطه در محل بورس تهران برگزار شد.
بنابراین این بازدید های آموزشی کمک خواهد کرد تا اهمیت بازار مالی برای دانش آموزان تشریح شود. همچنین در این بازدیدها دانشجویان، کارشناسان سازمان ها ، نهادها و ناشران پذیرفته شده در بورس با مفاهیم بورسی آشنا شده و پتانسیل های سرمایه گذاری در بورس تهران برای آنها تشریح می شود.
لازم به یاد آوری است در دی ماه سال جاری، تعداد 234 نفر در قالب 6 گروه بازدید کننده، از دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد سنندج(2نوبت)، دانشگاه مهر البرز و هنرستان مطهری(2نوبت) از تالار معاملات بورس تهران بازدید کردند که برای آنها کلاس آموزشی آشنایی با فرایند سرمایه گذاری در بورس برگزار شد.
لازم به ذکر است بازدید های دانشجویی و کلاس های آموزشی از برنامه های متداول و مستمر بورس تهران است. طی این بازدید ها کلاس مفاهیم اولیه بورس و روش های سرمایه گذاری برگزار شده و بازدید کنندگان با فرایند معاملات در بورس تهران آشنا و به سوالات آنها به طور مبسوط پاسخ داده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا