ایران آنچه را در سوریه دارد حفظ می‌کند


ایران آنچه را در سوریه دارد حفظ می‌کند

ایران مستشاران نظامی و انقلابی و نیز تجهیزات و سلاح‌هایی را که برای توانمندسازی مقاومت اسلامی در سوریه دارد، حفظ می‌کند

ایران آنچه را در سوریه دارد حفظ می‌کندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز؛ در پی اظهارات تهدید آمیز اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه چنانچه ایران نیروهای نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند ، اسراییل به حملات خود علیه مواضع ایران ادامه خواهد داد، فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری با مضحک و خنده دار دانستن این تهدید و تاکید بر اراده جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ آنچه در سوریه دارد ، اظهار کرد: هم تمامی مستشاران نظامی و انقلابی و هم تجهیزات و سلاح‌هایی را که برای آموزش و توانمند سازی مبارزین مقاومت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه، در این کشور اسلامی داریم، حفظ خواهیم کرد.
وی با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه ایران، افزود: اگر وی گفته باشد "ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد" منظورشان این بوده که ایران یگان نظامی در سوریه ندارد و شما خوب می‌دانید که اقتدار و ابهت یگان های نظامی ایران به حدی است که اگر حضور حتی یکی از آنها را در سوریه ببینید، از ترس قالب تهی خواهید کرد.
سرلشکر جعفری تاکید کرد: مطمئن باشید این تهدید مضحک شما را هیچ به حساب نمی آوریم ؛ بدانید اگر برابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می کنیم ، حکمتی بزرگ در آن نهفته است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بی شک شما در آینده ای نه چندان دور به مصلحت و صبر انقلابی ما پی خواهید برد، تصریح کرد: فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می کنید! بترسید از روزی که موشک های نقطه زن ایران غرش کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون های به ناحق ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس