دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود


دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

زنجان - ایرنا - سرپرست فرمانداری طارم گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال عمر پر برکت خود به درخت تنومندی تبدیل شده و دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف، بویژه در حوزه آموزش و پرورش به ارمغان آورده است، این آثار و برکات باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.

به گزارش ایرنا، ستار صفری روز چهارشنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طارم خدمت به مردم را دغدغه اصلی دولتمردان برشمرد و افزود: با وجود تنگنا و مشکلات، باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا با استفاده از ظرفیت موجود در جهت خدمت به این مردم و رفع مشکلات آنها گام برداریم.
وی کسب رتبه برتر در ارزیابی استانی توسط شورای آموزش و پرورش طارم را به تمامی اعضای این شورا تبریک گفت و خاطرنشان کرد: بی تردید کسب این رتبه حاصل زحمات ارزنده نیروهای پرتلاش این مجموعه بوده و این اقدام پسندیده و شایسته باید در سایر زمینه ها نیز نمود پیدا کند.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در یک ماه گذشته، برگزاری کارگاه های مختلف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اجرای برنامه های سواد آموزی و تجلیل از سواد آموزان، برگزاری مجمع انتخابات دانش آموزان و مربیان پیشتاز شهرستان، برگزاری دوره ها و جلسات مختلف آموزشی و تربیتی را از جمله اقدات انجام شده برشمرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه عریض و طویل، بدون حمایت سایر ارگان ها در دستیابی به اهداف بهینه تعلیم و تربیت موفق نخواهد بود.
نقی صفری کسب رتبه برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش طارم را اتفاقی بزرگ برای این شورا عنوان کرد و گفت: اگر همکاری و همراهی مردم و مسؤلان نبود به هیچ وجه رتبه برتر استانی بدست نمی آمد.
به گزارش ایرنا، برگزاری 20 عنوان مسابقه در حوزه قرآن، عترت ونماز، 60 عنوان مسابقه در حوزه فرهنگی و هنری، دهها مسابقه در حوزه ورزشی و مسابقات کتابخوانی، برگزاری نمایشگاههای مختلف، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، جشن های انقلاب، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های اداره آموزش و پرورش شهرستان طارم در دهه فجر سال جاری خواهد بود.
در پایان این جلسه با حضور حجت الاسلام صادقی پور امام جمعه شهرستان طارم، با اهدای لوح سپاس از اعضای این شورا تجلیل به عمل آمد.
در شهرستان طارم حدود هشت هزار دانش آموز در 152 مدرسه مشغول به تحصیل هستند که 829 نفر فرهنگی در قالب ستاد و صف وظیفه آموزش این دانش آموزان را بر عهده دارند.
9886/8068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی