چهل سالگی نظام به معنی شکست ناپذیری انقلاب اسلامی است


چهل سالگی نظام به معنی شکست ناپذیری انقلاب اسلامی است

زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: چهل‌ساله شدن نظام به معنای بزرگ شدن و شکست‌ناپذیری انقلاب است و تمامی مسئولان و دستگاههای اجرایی باید با انعکاس اقدامات و دستاوردهای انقلاب مردم را امیدوار کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا نبی بخش داودی در شورای اداری ایرانشهر حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه افکنی در شرایط فعلی را وظیفه همگان دانست و افزود: تلاش ما باید در راستای بر طرف کردن مشکلات مردم باشد.
وی با بیان اینکه مردم چیزی فراتر از حق خود نمی خواهند اظهار داشت: مسئولان ادارات باید پاسخگو ی مطالبات مردم باشند و اجاز ندارند ارباب رجوع را برای یک امضاء اذیت کنند.
فرماندار ایرانشهر همچنین به دشمنی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش می‌کردند که جمهوری اسلامی چهلمین سال انقلاب خود را نبیند اما دیدیم نقشه‌های آنان نقش بر آب شد و انقلاب همچنان پابرجاست.
وی اساس انقلاب را خدمت به مردم خواند و افزود: تمام انگیزه و تلاش ما باید این باشد که به فکر مردم باشیم و برای خدمت به آنان تلاش کنیم.
داودی تصریح کرد: با وجود مقام معظم رهبری و دوستداران نظام تمام دسیسه های دشمنان نقش بر آب شده و امروز دولت تدبیر و امید هماهنگ با قوای دیگر در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کند.
وی به جایگاه ائمه جمعه، جماعت و علما در هدایت جامعه پرداخت و گفت: علما تنظیم کننده و میزان کننده همه اخلاقیات جامعه هستند و نقش مهمی در وحدت، انسجام و اتحاد آحاد مردم دارند.
فرماندار ایرانشهر گفت: هر کجا احساساتی عمل کنیم به نظام و خودمان ضربه وارد کرده ایم تریبون‌های عمومی جای تخریب یکدیگر نیست اگر مشکلی است در نشست های خصوصی مطرح و برای رفع آن تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: خدا را شکر با تدابیر رهبر معظم انقلاب و دوستداران نظام جلوی هر تهدیدی در کشور گرفته شده در حالیکه دشمن چهل سال است به دنبال به چالش کشیدن ایران اسلامی است.
داودی بیان کرد: ایران و ایرانی به آرمان‌های نظام و رهبری پایبند است و در 22 بهمن امسال با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز باری دیگر وفاداریشان را به نظام و ولایت نشان خوهند داد.
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان روی ریل توسعه، عمران و آبادانی قرار گرفته و وجود استانداری پرتلاش و پای کار و نمایندگان کوشا موجب شده هر روز شاهد دستاوردهای جدیدی در این استان باشیم.
فرماندار ایرانشهر همچنین ضمن تاکید بر فراهم کردن زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان گفت: باید جلوی پای سرمایه گذار و کار آفرین فرش قرمز پهن کنیم نه اینکه آنان را دلسرد کنیم.
وی بیان کرد: مسئولی که باعت عصبانیت مردم شود و به موقع سرکارش حاضر نشود در دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارد.
7314**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد