15 سازمان مردم نهاد برای حفاظت از منابع طبیعی راه اندازی شد


15 سازمان مردم نهاد برای حفاظت از منابع طبیعی راه اندازی شد

قصرشیرین - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ، از راه اندازی 15 سازمان مردم نهاد (سمن ) در استان به منظور حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهرام سلیمانی روز چهارشنبه در نشست با دهیاران روستاهای گیلانغرب در محل فرمانداری این شهرستان افزود: روستاییان نقش حیاتی در معیشت و اقتصاد کشور و به ویژه مسائل اجتماعی دارند.
وی مهمترین رسالت مدیران را ، کمک به رفع مشکلات در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه، فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه ، تلاش هر چه بیشتر و بهتر برای جلب رضایت مردم در دلبستگی هر چه بیشتر به نظام عنوان کرد.
فرماندار گیلانغرب نیز با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به 52 روستای بخش مرکزی این شهرستان تا پایان امسال آغاز می شود، گفت: پیمانکار این طرح تا هفته آینده مشخص خواهد شد.
کوروش محمودیان افزود: 6 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری برای اجرای طرح های اشتغالزا در سطح این شهرستان اختصاص یافته که به طور کامل جذب شده است.
در پایان از زحمات «علی احمد احمدی» بخشدار مرکزی سابق گیلانغرب قدردانی و «کامبیز غیب گو» به عنوان بخشدار جدید مرکزی این شهرستان معرفی شد.
احمدی از سال 93 تاکنون بخشدار مرکزی گیلانغرب بود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه واقع شده و بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب دارای 80 دهیاری است، بخش مهمی از جمعیت این شهرستان در 208 روستای تابعه سکونت داشته و به کشاورزی، باغداری و دامداری اشتغال دارند.
3012/8066/7398

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول