طرح منطقه ویژه اقتصادی تربت حیدریه در دست پیگیری است


علی رستمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره دو تربت حیدریه افزود: عملیات اجرایی طرح توسعه شهرک و منطقه ویژه اقتصادی باید با دقت، سرعت مناسب و نظارت...

علی رستمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره دو تربت حیدریه افزود: عملیات اجرایی طرح توسعه شهرک و منطقه ویژه اقتصادی باید با دقت، سرعت مناسب و نظارت و هم افزایی دستگاههای اجرایی ذیربط پیگیری شود.
وی بر لزوم فراهم کردن زیرساختهای مناسب این طرحها تاکید و بیان کرد: از طرحهای توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت می کنیم و بی شک از تمام ظرفیتها و امکانات موجود برای تحقق این مهم استفاده می شود.
فرماندار تربت حیدریه از مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط خواست تا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را در کمترین زمان با همدلی و نگاه مثبت حل و فصل کنند تا خللی در روند تولید ایجاد نشود.
وی همچنین بر لزوم شتاب در روند پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی تاکید و بیان کرد: در صورت تحقق این مهم علاوه بر رفع مشکلات فرارو، فضای تولید و اقتصاد نیز رونق می یابد.
شهرستان تربت حیدریه دارای سه شهرک صنعتی است که دو مورد آن در تربت حیدریه و یک شهرک نیز در بخش جلگه رخ واقع هستند.
از مجموع 68 کارگاه و واحد صنعتی فعال منطقه تربت حیدریه 26 واحد صنعتی در سه شهرک صنعتی استقرار دارند. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/1858
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا