42 اکیپ راهداری در راه های گیلان مستقر شده اند


42 اکیپ راهداری در راه های گیلان مستقر شده اند

محمدرضا نازک کار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه های استان ذخیره و تعدادی نیز برای استفاده هنگام...

محمدرضا نازک کار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه های استان ذخیره و تعدادی نیز برای استفاده هنگام لزوم در راه های استان جاگذاری شده است.
وی تعداد نیروهای راهداری مستقر در راه های استان را 475 نفر در قالب 42 اکیپ راهداری با 288 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین عنوان کرد.
نازک کار با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی بمنظور آمادگی مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارش ها تصریح کرد: هماهنگی لازم با بخش خصوصی و سایر دستگاه های مربوطه انجام شده تا در زمان لزوم، ماشین آلات این بخش ها نیز به کار گرفته شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به رانندگان توصیه کرد در شرایط جوی مساعد، بستن زنجیرچرخ را فرا بگیرند تا در موقع نیاز بتوانند با سهولت از آن استفاده کنند.
گیلان نزدیک به 11 هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان، 9 هزار کیلومتر راه روستایی، 363 کیلومتر بزرگراه، حدود 60 کیلومتر آزادراه، 300 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 36 کیلومتر راه فرعی است.
به گزارش ایرنا طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ هوای سرد و بارشی از اواخر وقت امروز نفوذ تدریجی یافته و طی فردا (پنجشنبه) در منطقه تقویت می شود که بر این اساس وزش باد و بارندگی (شدید / خیلی شدید) در نواحی مختلف استان پیش بینی شده که می تواند در بعضی نقاط بویژه نواحی مرکزی و شرقی استان، منجر به آبگرفتگی و بالاآمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها شود.
طی روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا نیز بین 15 تا 20 درجه سلسیوس کاهش یافته و بارش ها در ارتفاعات، دامنه ها و نواحی کوهپایه ای بصورت برف خواهد بود.
7296/2007
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق