بیمارستان 160‌ تختخوابی پارس آباد دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد


بیمارستان 160‌ تختخوابی پارس آباد دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت: بیمارستان ۱۶۰‌ تختخوابی پارس آباد دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی...

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت: بیمارستان ۱۶۰‌ تختخوابی پارس آباد دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی علایی در نشستی که با هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان پارس آباد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار داشت، اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان که به دلیل کسورات جزئی و کمبود اعتبار به سال آینده موکول شده بود، با پیگیری و جذب اعتبار ۱۰ میلیاردی عملیات تکمیل آن تسریع و در دهه فجر امسال به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
علایی اضافه کرد: هر چند افتتاح بیمارستان شهدا بخش عمده ای از مشکلات درمانی شهرستان پارس آباد را مرتفع می سازد، اما همچنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان نیازمند تکمیل و تجهیز مراکز درمانی بوده و این شهرستان حدود ۳۰۰ تخت بیمارستانی کمبود دارد.
فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه پرستاران یکی از اقشار زحمت کش جامعه هستند، تصریح کرد: تلاش و زحمات پرستاران در قیاس با سایر اقشار جامعه غیر قابل مقایسه است زیرا پرستاران ایثارگران حقیقی جامعه امروز هستند و زبان از بیان محبت ها و وسعت خدمات این قشر زحمت کش قاصر است.
علایی خاطر نشان کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته هر گونه بحث معاوضه بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان جدید شهدا منتفی است و به زودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان برای بیمارستان جدید نیرو جذب خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟