حالا مربیان را درک می‌کنم


حالا مربیان را درک می‌کنم

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو بعد از نخستین تجربه مربیگری در لیگ برتر: حالا درک می‌کنم که وقتی تکواندوکاری به دستورات مربی عمل نمی‌کند، شرایط چقدر برای مربی سخت می‌شود

حالا مربیان را درک می‌کنممسعود حجی زواره در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره نخستین حضورش روی صندلی مربیگری تکواندو گفت: به عنوان مربی در تیم لیگ برتری ملوان نداجا از نیم فصل دوم حضور دارم و بعد از کنار گذاشتن مسابقات تکواندو، اولین سال است که مربیگری می‌کنم.

وی افزود: شرایط مربیگری با زمانی که مبارزه می‌کردم خیلی متفاوت است، تکواندوکاران وقتی به طور کامل دستوراتم را اجرا نمی‌کنند همین موضوع من را عصبانی می‌کند.

مربی تیم تکواندو ملوان نداجا گفت: زمان بازی، استراتژی خودم را داشتم، اما حالا فهمیده ام که شرایط مربیگری سخت است، اما باید یک روز سراغ مربیگری می‌رفتم و زمان آن فرا رسید و امیدوارم بتوانم در این عرصه هم موفق باشم.

وی در خصوص شرایط تیم ملوان در لیگ برتر تکواندو افزود: شرایط تیم ما زیاد خوب نیست، از بازیکنان سرباز استفاده می‌کنیم، نمی‌توانیم تکواندوکاری به غیر از سرباز به خدمت بگیریم و قرارداد مالی ببنیدیم؛ امیدوارم بتوانیم هر سال پیشرفت کنیم و تکواندوکاران مستعد و جوانی را به تکواندو کشور معرفی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان