گوشی «دوجی وای 8» با ناچ قطره‌ای و قیمت رقابتی معرفی شد


گوشی «دوجی وای 8» با ناچ قطره‌ای و قیمت رقابتی معرفی شد
گوشی دوجی وای ۸ (Doogee Y8) همراه با نمایشگر ناچ قطره‌ای پیشرفته و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد.

دوجی سال جدید را با توپ پر آغاز کرده و می‌خواهد محصولات جدیدش را روانه‌ی بازار کند. ما پیشتر در مورد گوشی ماژولاری به نام دوجی اس ۹۰ شنیده بودیم٬ اما تا زمانی که آن معرفی شود٬ یک گوشی اقتصادی دیگر را از آن‌ها شاهد خواهیم بود. روی صحبت ما گوشی دوجی وای ۸ ٬ یکی از محصولات خانواده Y است که با هدف جوانان و افراد خوش سلیقه به تولید خواهد رسید. قیمت این محصول تا پیش از بیستم ژانویه نیز تنها ۶۹.۹۹ دلار خواهد بود و پس از آن به ۸۹.۹۹ دلار می‌رسد که باز هم اقتصادی و مناسب است. اما این گوشی به خاطر طراحی نمایشگر با ناچ قطره‌ای و قاب پشتی با شیب رنگی است که جلب توجه می‌کند.

نمایشگر ناچ قطره‌ای پیشرفته

نمایشگر٬ نخستین مورد از این گوشی است که درباره آن صحبت خواهیم کرد. اولین چیزی که با دیدن این گوشی می‌بینیم٬ یک نمایشگر زیبای ۶.۱ اینچی با ناچ قطره‌ای است. این ناچ که از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند٬ بسیار کوچک است و درست در مرکز صفحه قرار دارد. این ناچ اجازه داده تا نسبت ابعاد صفحه به بدنه٬ به ۸۹.۸ درصد برسد. این طراحی انطباق یافته با طراحی سایر کمپانی‌ها است٬ در حالی که دوج نسبت ۱۹:۹ را برای صفحه نمایش برگزیده تا بتواند باریک‌ترین حاشیه‌های نمایشگر ممکن را برای ارائه تجربه کاربری تمام صفحه٬ در این گوشی جای دهد.

تم رنگی سبز منحصر به فرد

گوشی «دوجی وای 8» با ناچ قطره‌ای و قیمت رقابتی معرفی شد

دوجی وای ۸ از یک تم رنگی منحصر به فرد بهره می‌برد تا بتواند به خوبی از مشتریان جوانش٬ دلربایی کند. وای ۸ در سه رنگ مشکی Midnight Black و صورتی Phantom Purple و سبز Emerald Green عرضه خواهد شد. زیبا‌ترین نسخه٬ به اعتقاد ما سبز است٬ زیرا بازتاب نور عالی را از سه ناحیه ارائه می‌کند.

اندروید ۹ و عملکرد قوی

گوشی «دوجی وای 8» با ناچ قطره‌ای و قیمت رقابتی معرفی شد

جدا از ظاهر٬ دوجی وای ۸ از عملکرد خوبی نیز برخوردار است. این گوشی با آخرین نسخه‌ی اندروید (اندروید ۹ پای) عرضه خواهد شد و ارائه کننده‌ی قابلیت‌های مدرنی نظیر Adaptive Battery و App Action و غیره خواهد بود. در اینجا دوربین دوگانه پشتی٬ پشتیبانی از اتصال ٬۴G اسکنر اثر انگشت٬ تشخیص چهره و یک باتری بزرگ ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وجود دارد. با تمام این تفاسیر٬ انتظار می‌رود گوشی جدید دوجی٬ فروش خوبی را نیز تجربه کند.

گوشی «دوجی وای 8» با ناچ قطره‌ای و قیمت رقابتی معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی