زنان باید بین حرفه و زندگی خود تعادل ایجاد کنند


زنان باید بین حرفه و زندگی خود تعادل ایجاد کنند

قزوین - ایرنا - مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: زنان ما باید بین زندگی شخصی و کاری خود تعادل ایجاد کنند تا نقش خود در هر 2 عرصه را به خوبی و بدون مشکل ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی روز چهارشنبه در همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار که توسط انجمن زنان کارآفرین و مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد،افزود: با توجه به فراهم شدن امکان ادامه تحصیل برای دختران ایرانی و گسترش تعداد دانشجویان زن، اشتغال این افراد امروز به یکی از چالش های جدی کشور تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه همه افراد و دانش آموختگان دانشگاهی امکان اشتغال در ادارات دولتی را ندارند، کارآفرینی را مهم ترین راه برای توسعه اشتغال از جمله برای بانوان دانست و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه حمایت از کارآفرینان گام های بلندی برداشته است.
ربیعی ادامه داد: باید بتوانیم با ایجاد فرصت های مناسب زنان را به افرادی نوآور، خلاق و توسعه گرا تبدیل کنیم.
وی همچنین گفت: زنان موفق در کارآفرینی افرادی هستند که توانایی برقراری ارتباط موثر، مهارت، تعامل و توانایی تفکر شبکه ای و برقراری توافق را دارند.
ربیعی افزود: بانوان با بهره گیری از دانش جمعی و تولید افکار نو می توانند در حل مشکلات جامعه قدم های موثری بردارند.
وی افزود: این موضوع نیازمند آموزش خلاقیت است تا بتوانیم با خلق افکار و ایده های نو به سوی یک جامعه پیشرفته و موفق قدم برداریم.
7388*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تکنیکهای مختلف تحریک مغز برای درمان اختلالات روانی و عوارض آن‌ها