میعانات گازی «پالایش گاز خانگیران» با 14.8 میلیارد تومان ارزش در راس بازار فیزیکی نشست


میعانات گازی «پالایش گاز خانگیران» با 14.8 میلیارد تومان ارزش در راس بازار فیزیکی نشست

امروز، شرکت «پالایش گاز خانگیران» میعانات گازی خود را به قیمت پایه کیلویی دو میلیون و 900 هزار تومان در حجم 4,994 تن در تابلوی نفت و گاز رینگ داخلی بازار فیزیکی معامله کرد. این محصول بیشترین ارزش این تالار را به میزان 14 میلیارد و800 میلیون تومان به خود اختصاص داد.

اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر؛ روز گذشته، سهشنبه (25 دی) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی، برش سنگین پتروشیمی جم، متانول پتروشیمی زاگرس، شیراز و فنآوران در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه شدند. طی معاملات این روز بیش از 9،478 تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری به ارزش بیش از 309 میلیارد و 198 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.

گفتنی است، امروز هم چهارشنبه (26 دی) نیز کالاهای میعانات گازی پالایش گاز ایلام و خانگیران، نفتای سنگین تصفیه نشده، حلال 404، بلندینگ نفتا حلال 410، آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت شیراز و حلال 410 پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه شد.

براین اساس، امروز شرکت «پالایش گاز خانگیران» میعانات گازی خود را به قیمت پایه کیلویی دو میلیون و 900 هزار تومان در حجم 4,994 تن در تابلوی نفت و گاز رینگ داخلی بازار فیزیکی معامله کرد. این محصول بیشترین ارزش این تالار را به میزان 14 میلیارد و800 میلیون تومان به خود اختصاص داد.

همچنین، شرکت «پتروشیمی فن آوران» نیز 24 تن متانول را به قیمت پایه کیلویی 1746 تومان بدون رقابت و به طور نقدی در رینگ داخلی معامله کرد. این معامله کمترین ارزش این رینگ را در حدود 42 میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

در این روز شرکت «پالایش نفت بندرعباس» هم حلال 402 خود را به قیمت لیتری 3771 تومان به حجم 1.5 میلیون لیتر معامله کرد. ارزش این معامله نیز به میزان پنج میلیارد و 600 میلیون تومان بود.

در این روز، کالاهای «سی اس او» پالایش نفت شازند، نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش، آیزوفید پالایش، حلال 404 و بلندینگ نفتا حلال 410 پالایش نفت شیراز همچنین حلال 410 پالایش نفت آبادان در این بازار مورد معامله قرار نگرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا