غلامحسین شافعی امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کند


غلامحسین شافعی امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کند

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی می‌گوید: غلامحسین شافعی(رئیس فعلی اتاق ایران) امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کند. نوشته غلامحسین شافعی امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کند اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی درباره این پرسش که آیا غلامحسین شافعی در نهمین انتخابات اتاق بازرگانی ثبت نام خواهد کرد؟ به تجارت‌نیوز گفت: امروز جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی است که غلامحسین شافعی سخنران این جلسه است. با گفتگوهای تلفنی که با او داشتم قرار شد که امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام کند.

محمدحسین روشنک افزود: در این فضای انتخاباتی عده‌ای دست به برخی حواشی و شایعه‌سازی‌ها می‌زنند و عده‌ای می‌گویند که شافعی قصد شرکت در این انتخابات را ندارد درحالی که چنین نیست.

غلامحسین شافعی امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کندغلامحسین شافعی امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کند رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید:در این فضای انتخاباتی عده‌ای دست به برخی حواشی و شایعه‌سازی‌ها می‌زنند و عده‌ای می‌گویند که شافعی قصد شرکت در این انتخابات را ندارد درحالی که چنین نیست.

او اظهار کرد: باتوجه به فضایی که در استان خراسان رضوی وجود دارد غلامحسین شافعی مهره اصلی برای ورود در این انتخابات محسوب می‌شود که قطعا در این دور هم ورود خواهد کرد. ممکن است که رئیس فعلی اتاق بازرگانی ایران در مشهد برای ثبت نام اقدام کند.
جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.


غلامحسین شافعی امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟