بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است


بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان گلستان، عملکرد 9ماهه بانک کشاورزی را تشریح و مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، خدارحمی که همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر وامید به این استان سفر کرده بود،ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 9ماهه اول سال 97 بانک،آن را رضایت بخش دانست و گفت: عملکرد بانک کشاورزی طی سال جاری رضایت هئیت دولت، و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداران را به دنبال داشته است.

وی دربخش دیگر از سخنان خود با اشاره به جایگاه بانک در حمایت ازبخش کشاورزی اظهار داشت: اگر مردم کشور بابت تولید مایحتاج غذایی خود نگرانی ندارند، نقش بانک کشاورزی در این زمینه کاملا مشهود است.
خدارحمی ایجاد امنیت غذایی را نتیجه توانمندی های کارکنان بانک کشاورزی دانست و افزود: باید ضمن افزایش این توانمندی ها، با کار وتلاش بیشتر، مشکلات موجود در این بخش را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه بانک کشاورزی در زمینه رعایت پرداخت سود سپرده و تسهیلات جزو بانک های منظم در سیستم بانکی کشور است تصریح کرد:پرداخت سود اضافی به سپرده ها راهکار مناسبی برای جذب سپرده نیست و عواقب خوبی نخواهد داشت.
خدارحمی در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان گلستان تاکید کرد: با مدیریت صحیح منابع می توان هزینه تمام شده پول را کاهش داد.
بر اساس این گزارش سخنرانی محمدتقی قزل سفلی مدیر شعب بانک در استان گلستان و ارائه گزارش عملکرد این استان در زمینه تجهیزمنابع ،وصول و اعتبارات از دیگر برنامه های این جلسه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته