قیمت جدید جیلی GC6 اکسلنت اعلام شد (نیمه دوم دی 97)


قیمت جدید جیلی GC6 اکسلنت اعلام شد (نیمه دوم دی 97)

برند خودروسازی چینی جیلی از جمله برندهایی است که در سال‌های اخیر توانسته مشتریان و طرفداران خود را دست و پا کرده و در حالیکه وضعیت سیطره فعلی خودروسازان چینی در ایران را شاهد نبودیم، جزو سردمداران چینی‌های تازه وارد به ایران لقب بگیرد که شاید هیچ وقت تصور قیمت بالای 100 میلیون تومان برای محصولات آن نداشتیم که به تازگی این اتفاق برای جیلی GC6...

برند خودروسازی چینی جیلی از جمله برندهایی است که در سال‌های اخیر توانسته مشتریان و طرفداران خود را دست و پا کرده و در حالیکه وضعیت سیطره فعلی خودروسازان چینی در ایران را شاهد نبودیم، جزو سردمداران چینی‌های تازه وارد به ایران لقب بگیرد که شاید هیچ وقت تصور قیمت بالای ۱۰۰ میلیون تومان برای محصولات آن نداشتیم که به تازگی این اتفاق برای جیلی GC6 اکسلنت رخ داده است!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازان بم که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای از جدیدترین قیمت محصول پرطرفدار خود یعنی جیلی GC6 اکسلنت خبر داد که با توجه به قیمت گذاری سایر محصولات چینی و داخلی به نظر می‌رسد که شرایط فروش جدیدی که به در شبکه‌های اجتماعی شایعات مربوط به آن شنیده می‌شود از استقبال خوبی برخوردار شود.

این خودرو که قبل از این با حوالی قیمت ۷۹ میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد و به تازگی به قیمت ۱۰۵ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده بود، حالا با قیمت جدید ۱۲۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود که همان گونه در ابتدا گفتیم شنیده‌ها حاکی از عرضه شرایط فروش نقد و اقساط برای این خودرو در دهه اول بهمن ماه سال جاری است که با تسهیلات ویژه و بلند مدت خودروسازان بم همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

با کمپانی جیلی چین بیشتر آشنا شوید! رونمایی از نسخه فیس لیفت جیلیGC6 توسط بم خودرو بررسی جیلی CG6، خودرویی اقتصادی با ظاهری نچندان جذاب!

قیمت جدید جیلی GC6 اکسلنت اعلام شد (نیمه دوم دی ۹۷)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

قیمت جدید جیلی GC6 اکسلنت اعلام شد (نیمه دوم دی 97)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403