شیلات مجوز صیادان ترال کننده را باطل کند


شیلات مجوز صیادان ترال کننده را باطل کند

گناوه- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب دیلم گفت: شیلات موظف است مجوز صیادانی را که اقدام به صید ترال غیرمجاز می کنند، طبق توافق های انجام شده، ابطال کند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادگستری دیلم به نقل از احمدرضا دامی دربرپایی میز خدمات دادگستری در بخش امام حسن این شهرستان افزود: برخورد با صیادان متخلف طبق قانون پیگیری و از صیادان این بخش حمایت می کنم.
وی اظهارداشت: صیادان امام حسن خواسته و مطالبه های صنفی خود را در چارچوب قانون پیگیری و از هرنوع اقدامی که ثبات و امنیت جامعه را بر هم بزند، دوری کنند.
دبیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری دیلم با اشاره به تغییر کاربری های غیرمجاز در بخش امام حسن گفت: قانون مرجع نهایی است و مردم باید در این زمینه نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند و هر اقدامی خارج از قانون باشد پذیرفته نیست.
دامی افزود: ایجاد آشوب و تجمع راه حل مناسبی برای پیگیری مطالبه ها نیست و باید در چارچوب قانون مطرح و پیگیری شود و دادستانی نیز با هرگونه بی نظمی برخورد خواهد کرد.
وی بیان کرد: مسئولان با اتحاد و صداقت و تعامل برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
میز خدمت دادگستری دیلم در بخش امام حسن باهدف تکریم و پاسخگویی مستقیم به مردم با حضور تمامی قضات برگزار که به مسایل حقوقی آنان رسیدگی شد.
صید ترال و تغییر کاربری های غیرمجاز عمده مشکلات و دغدغه های مطرح شده توسط مردم امام حسن در این برنامه بود.
بخش ساحلی امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات نفتی بهرگان واقع است.
6043/6164/7215

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟