عرضه شماره های جدید اعتباری همراه اول با پیش شماره 0992 از دی ماه 1397، در کلیه نقاط فروش همراه اول در سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، همراه اول شماره های جدید اعتباری با پیش شماره 0992، به صورت سراسری از دی 1397 عرضه کرده که قرار است پیش شماره آن در کل کشور یکسان باشد و در دسترس متقاضیان قرار گیرد. این شماره ها تمام ویژگی های شماره های اعتباری قبلی همراه اول را دار است، به همین دلیل به نظر می رسد درصدی از جامعه که سیم کارت همراه اول ندارند و تمایل استفاده از خدمات این اپراتور را دارند با خرید این شماره ها می توانند از خدمات این اپراتور استفاده کنند.

در حال حاضر براساس اطلاع رسانی اپراتور همراه اول این شماره های جدید از طریق سامانه گلچین، فروشگاه های همراه اول، نمایندگان و فروشگاه های مجاز فروش، دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه و ثابت عرضه می شوند و مردم می توانند با مراجعه به این مکان ها سیمارت با پیش شماره 0922 را خریداری کنند.

یکی از مزیت های این سیم کارت ها این است که عرضه در بازار همراه با سیم کارت های نسل 4 (یوسیم) انجام می شود و خریداران این شماره‌ها می‌توانند از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول بهره مند شوند.

همچنین مردم می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه تعرفه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری یا مراکز توزیع و فعال سازی این سیم کارت‌ها مراجعه کنید.