عارف:‌ عاملی توصیه‌های رهبر انقلاب در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را عملیاتی کند


به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدرضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه تودیع و معارفه دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: از اوایل دهه هفتاد در خدمت آقای مخبر بودم، زمانی که او جوان بود ما در دانشگاه تهران با وی حشر و نشر داشتیم. باید بگویم وی در این 24 سال اصلاً تغییر نکرده است و همان نگاه ارزشی و...

عارف:‌ "عاملی" توصیه‌های رهبر انقلاب در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را عملیاتی کند عارف:‌ "عاملی" توصیه‌های رهبر انقلاب در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را عملیاتی کند
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدرضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه تودیع و معارفه دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: از اوایل دهه هفتاد در خدمت آقای مخبر بودم، زمانی که او جوان بود ما در دانشگاه تهران با وی حشر و نشر داشتیم. باید بگویم وی در این 24 سال اصلاً تغییر نکرده است و همان نگاه ارزشی و انقلابی را دارد.

وی افزود: طی این‌ سالها سعه صدر، تدبیر و گردآوری نخبگان به این خصوصیات اضافه شده است.


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اسناد برجسته زیادی در این مدت به‌تصویب رسید، گفت: نقشه جامع علمی کشور، نقشه مهندسی فرهنگی، سند تحول آموزش و پرورش، سند تحول و اسناد مهمی که در راستای سند چشم‌انداز بود در دوره آقای مخبر به‌تصویب رسید و حیف است که وی را در این سمت نداریم اما خوشحالیم جای وی را برادر بزرگواری گرفت.

عارف افزود: از اوایل دهه هشتاد با آقای عاملی آشنا شدم. اطمینان دارم که وی می‌تواند کارهای خوب آقای مخبر را ادامه دهد.

وی با ابراز اینکه "باید توجه داشته باشیم شورا، شورای عالی انقلاب فرهنگی است و باید اخلاق مدنظر قرار گیرد" گفت: شاهد هستیم اتهاماتی که زده می‌شود فضای عمومی فرهنگی را تخریب می‌کند، الآن شورای عتف عملاً تعطیل است. ما کارهایی در جاهایی داریم که این نهادها یا ازعهده آن برنمی‌آیند یا نمی‌توانند انجام دهند. به‌نظرم شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید در جاهایی ورود کند که نهادهای دیگر نمی‌توانند ورود کنند.

وی در پایان گفت: توصیه من به آقای عاملی این است که به توصیه مقام معظم رهبری در جلسات خصوصی به‌طور کامل توجه و عمل کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه