زمان واریز یارانه دی اعلام شد


زمان واریز یارانه دی اعلام شد

یارانه نقدی ساعت 24 فردا ـ 26 دی ماه ـ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

زمان واریز یارانه دی اعلام شد

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: نود و پنجمین مرحله از یارانه‌های نقدی در حالی فردا (چهارشنبه) واریز می‌شود که همراه با رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی که به ازای هر نفر واریز می‌شود، افزایش مستمری خانوارهای هدف (تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد) نیز به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه نقدی در سال جاری برای جمعیت حدود ۷۸ میلیونی پرداخت شده و گزارش عملکرد اجرای قانون هدفمندی در این مدت نشان می‌دهد که باوجود تاکید قانون بودجه بر حذف سه دهک درآمدی، یارانه‌بگیری را دولت حذف نکرده است.

این در حالی است که دولت در لایحه بودجه سال آینده منابع پرداختی بابت یارانه نقدی را از حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان سال جاری به ۴۲ هزار میلیارد تومان افزایش داده است که در این حالت در هر ماه حدود ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر می‌توانند یارانه دریافت کنند.

غربالگری یارانه‌بگیران در سال بعد به صورت استانی خواهد بود و طبق بندی در تبصره (۱۴) لایحه بودجه ۱۳۹۸، ‌ استانداران سراسر کشور مجازند با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر اساس پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان نسبت به حذف یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی اقدام کنند که منابع حاصل از حذف یارانه پردرآمدها با تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان صرف حذف تدریجی فقر مطلق و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار استان خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج