3 اثر از هرمزگان به جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس راه یافت


3 اثر از هرمزگان به جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس راه یافت

بندرعباس- ایرنا- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از راهیابی سه اثر از استان به هفتمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس خبر داد و گفت: این سه اثر در دو بخش صحنه ای و خیابانی به این جشنواره راه یافتند.

علی بندرعباسی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نمایش «حساب پرداخت نمی شود» از گروه تئاتر معلولان آرتافرین بندرعباس به کارگردانی رضا دریایی آزاد و نمایش «آب را گل نکنیم» از گروه تئاتر معلولان آزادگان میناب به کارگردانی حسن سبحانی در بخش صحنه ای موفق به راهیابی به این جشنواره شدند.
وی افزود: نمایش «چهار به علاوه یک مساوی با نه» از گروه تئاتر معلولان صدف میناب به کارگردانی حبیب الله ناصری نیز در بخش خیابانی به این جشنواره راه یافته است.
بندرعباسی خاطرنشان کرد: هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان خلیج فارس با حضور 16 اثر نمایشی در 2 بخش صحنه ای و خیابانی از بیست و یکم تا بیست و چهارم بهمن ماه 97 به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.
وی ارائه توانمندی‌های چشمگیر معلولان و تلاش برای ارتقای روزافزون ظرفیت‌های بالقوه آنان، پیوند و ارتباط تنگاتنگ اهالی هنر با معلولان، ایجاد شور و نشاط در جامعه به ویژه جامعه هدف بهزیستی، باورپذیری به توانمندی معلولان و تغییر نگاه مردم و مسئولان به جامعه معلولان را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.
7198/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا