رسانه ها در صف مقدم مبارزه با دشمن هستند


رسانه ها در صف مقدم مبارزه با دشمن هستند

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن در عرصه اقتصاد و رسانه وارد مبارزه با انقلاب اسلامی شده است و رسانه ها در صف مقدم مبارزه با دشمن هستند.

آیت الله سید احمد علم الهدی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران، مدیران مسئول مطبوعات و روسای خبرگزاری های خراسان رضوی افزود: دشمن در جنگ رسانه ای با استفاده از قدرت رسانه می خواهد دین را از مردم بگیرد لذا باید با قدرت رسانه ای در برابر او ایستادگی کرد.
وی اظهار داشت: دشمن برای سلطه بر ما و خالی کردن پشت نظام می خواهد باورهای دینی نسل جوان را مخدوش نموده و وابستگی آنها به نظام و انقلاب را قطع کند.
وی با بیان اینکه انقلاب در چهل سالگی خود به کمال رسیده است گفت: چهل سالگی انقلاب می تواند سکوی پرش برای اوج و حاکم کردن اسلام بر دنیا باشد.
امام جمعه مشهد افزود: یکی از گرفتاری های کنونی انقلاب، افراد خسته از آن هستند که مانند ویروس داخلی عمل می کنند و حاضر نیستند کنار بروند بلکه می خواهند بهای خدمات و کارهایی را که در انقلاب کرده اند به قیمت همه انقلاب دریافت کنند.
وی ادامه داد: خسته شدگان از انقلاب، بسیاری از کارها و موقعیت ها را به دست گرفته اند بطوری که فرصتی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را ندارند.
وی اظهار داشت: نمی گویم مسئولان به فکر نیستند اما برخی از انقلاب خسته شده اند. واقعیات و مشکلات را نباید نادیده گرفت اینها برای فتنه سال آینده مقدمه می شود.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شادی، نشاط و امیدواری برای جامعه لازم است گفت: همه اینها باید در سایه دین مهیا شود. نباید شادی در قالب ولنگاری و ترویج اشرافیگری باشد که در نهایت منجر به سلطه دشمن می شود.
وی افزود: با حفظ اصول اساسی این نظام و انقلاب نمی توان زندگی اشرافی یا رفاه کامل مهیا کرد.

*370 میلیون مطلب علیه انقلاب
معاون خبر صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: در آذر و دی ماه پارسال 130 میلیون پیام، عکس و جوک علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که این تعداد در آذر و نیمه دی ماه امسال به 370 میلیون مطلب رسید.
محمد صادق حاتمی افزود: ماندگاری پیامهای تبلیغی دشمن پارسال 72 ساعت و امسال 120 ساعت بود که همه اینها نشان می دهد حمله و تدارک دشمن علیه انقلاب بسیار گسترده شده و بر رسانه ها لازم است که راههای نفوذ را بشناسند و با آن مقابله کنند.

* خراسان رضوی دومین قطب رسانه کشور
مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی هم گفت: این استان دومین قطب رسانه ای کشور است و دست کم 2 هزار و 400 فعال رسانه ای در استان حضور دارند.
عباس محمدیان افزود: مشکلات اقتصادی، خبرنگاران و اصحاب رسانه را نیز با مشکل مواجه کرده است که باید برای حل آن اقدام کنیم.
391 عنوان نشریه و خبرگزاری در خراسان رضوی فعالیت دارند.
7507 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...