شکست شوک آور تیم امید ایران مقابل تاجیکستان


تیم ملی امید ایران در نخستین بازی از تورنمنت چهارجانبه قطر، برابر تاجیکستان قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال امید در نخستین بازی...

تیم ملی امید ایران در نخستین بازی از تورنمنت چهارجانبه قطر، برابر تاجیکستان قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال امید در نخستین بازی تورنمنت چهارجانبه قطر با حساب دو بر یک مقابل تاجیکستان شکست خورد. شاگردان کرانچار از دقایق ابتدایی این مسابقه کنترل بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه ٣ با ضربه وحید نامداری موفق به گشودن دروازه حریف شدند. ارسال ساکی از جناح راست با ضربه تمام کننده نامداری ایران را به گل اول این تورنمنت رساند. بازیکنان ایران در ادامه باز هم فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت های متعدد گل زنی شدند اما تاجیکستان در دقیقه ٣٨ بازی را به تساوی کشاند.

نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ایران در نیمه دوم هم صاحب توپ و میدان بود اما بر خلاف روند بازی روی یک ضد حمله در دقیقه ٥٠ تاجیک ها به گل دوم رسیدند. شاگردان کرانچار تا پایان بازی حملات متعددی روی دروازه حریف داشتند و بارها صاحب موقعیت گل زنی شدند اما در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تاجیکستان تمام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی