استقلال با جذب ستاره جام ملت های آسیا دل هوادارانش را به دست می آورد+ عکس


مهند علی، بازیکن جوان و زهر دار عراقی با درخششی که در دیدارهای این کشور مقابل حریفان خود داشته است نگاه های زیادی را به خود معطوف کرده است. این بازیکن تا الان در رقابت‌های جام ملت‌ها ستارۀ بی‌چون و چرای این مسابقات...

مهند علی، بازیکن جوان و زهر دار عراقی با درخششی که در دیدارهای این کشور مقابل حریفان خود داشته است نگاه های زیادی را به خود معطوف کرده است. این بازیکن تا الان در رقابت‌های جام ملت‌ها ستارۀ بی‌چون و چرای این مسابقات بوده است.

استقلال با جذب ستاره جام ملت های آسیا دل هوادارانش را به دست می آورد+ عکس

از طرف دیگر عملکرد ضعیف آبی پوشان پایتخت در نقل و انتقالات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ناامیدی و نگرانی طرفداران استقلال از ادامۀ مسابقات در نیم فصل دوم را در پی داشته است. از مدت ها پیش ستاره های با کیفیت عراقی در لیگ کشورمان حضور داشته و عملکرد موفقی داشتند. حال استقلال نیز می‌تواند با جذب مهند علی هم اقتدار خود را در فاز هجومی بالاتر ببرد و هم اینکه دل هواداران عصبانی را بدست آورد.

گفتنی است، سایت اسپورت عراق در آستانه دیدار ایران با عراق در جام ملت های آسیا 2019 آمار تقابل های این دو تیم را منتشر کرد.


این سایت مهره های کلیدی تیم ملی ایران و عراق را معرفی کرد: سردار آزمون، مهدی طارمی و سامان قدوس 3 بازیکن کلیدی ایران هستند و مهند علی، بشار رسن و همام طارق 3 بازیکن اصلی عراق در این دیدار به شمار می آیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری