حبس تعزیری عامل شکار خرس قهوه‌ای در اردبیل


عامل شکار یک قلاده خرس قهوه‌ای که سال گذشته تصویر لاشه آن در فضای مجازی پخش گردیده بود، به شش ماه...

حبس تعزیری عامل شکار خرس قهوه‌ای در اردبیل

عامل شکار یک قلاده خرس قهوه‌ای که سال گذشته تصویر لاشه آن در فضای مجازی پخش گردیده بود، به شش ماه حبس تعزیری و پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر، عامل شکار یک قلاده خرس قهوه‌ای که سال گذشته تصویر لاشه آن در فضای مجازی پخش شده بود، به شش‌ماه حبس تعزیری و پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد خداپرست افزود: آبان ماه سال گذشته با انتشار تصویر شخص نامعلومی کنار لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای در محدوده شهرستان مشگین شهر و با پیگیری‌های یگان حفاظت شهرستان مشگین شهر، مشخص شد یک قلاده خرس توسط یکی از اهالی شهرستان همجوار، پس از آزار، اذیت، تعقیب و گریز در روستای نیاز از توابع مشگین شهر از بین رفته است.

وی افزود: بلافاصله پس از بررسی موضوع و شناسایی ضارب و محل سکونت وی و سیر مراحل قانونی، ضمن ارائه مستندات از سوی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان، اقدام قضایی صورت گرفت و نامبرده پس از طی مراحل قانونی از طریق دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر به شش ماه حبس تعزیری و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق