خانواده شهید بابایی دانش آموز نیشابوری را به آرزویش رساند


خانواده شهید بابایی دانش آموز نیشابوری را به آرزویش رساند

مشهد - ایرنا - خانواده خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی دانش آموز 12 ساله نیشابوری را به آرزویش رساند.

ابوالفضل فدائیان دانش آموز روستای فیض آبادگراب نیشابور با شرکت در طرح درخت آرزوها در نامه خود آرزو کرده بود مانند شهید عباس بابایی خلبان شود و لباس خلبانی بر تن کند.
خانواده شهید بابایی پس از اطلاع از این موضوع یک دست لباس خلبانی همانند فرم خلبان شهید بابایی به همراه نامه ای نمادین از سوی آن شهید، برای این دانش آموز ارسال کرد که امروز طی مراسمی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور به ابوالفضل فدائیان اهدا شد.
در بخشی از این نامه آمده است: آرزوی لباس شبیه من داشتی و من آروزی دلت را شنیدم و این لباس از طرف عباس تقدیم به تو می شود، ابوالفضل عزیز زندگیت را طوری بساز که باعث افتخار خانواده ات باشی و امیدوارم شروع دوستیمان باعث اتفاقات خوبی در زندگیت باشد.
این نامه می افزاید: در تصمیم هایت از خدا کمک بخواه و مطمئن باش او سریعتر از عباس صدایت را می شنود.
خلبان شهید عباس بابایی متولد سال 1329 در قزوین است که پانزدهم مرداد ماه سال 66 هنگام بازگشت از ماموریت در آسمان خطوط مرزی هدف گلوله ‌های تیربار ضد هوایی دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.
طرح درخت آرزوها از سوی سمن سفیران سبز سلامت در مناطق کم برخوردار نیشابور اجرا می شود و طی آن کودکان آرزوهایشان را در نامه ای نوشته و به درخت می آویزند تا با کمک خیرین این آرزوها برآورده شود.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی