موگرینی: امروز بیش از هر زمان دیگری به سازمان ملل نیاز داریم


موگرینی: امروز بیش از هر زمان دیگری به سازمان ملل نیاز داریم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره مأموریت‌های صلحبانی سازمان ملل در صفحه توئیتر خود نوشت: امروز بیش از هر زمان دیگر به سازمان ملل نیاز داریم.

موگرینی: امروز بیش از هر زمان دیگری به سازمان ملل نیاز داریم
به گزارش فانوس، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بخش‌هایی از سخنرانی خود درباره مأموریت‌های صلحبانی سازمان ملل در صفحه توئیتر خود نوشت: «امروز بیش از هر زمان دیگری به سازمان ملل نیاز داریم. مأموریت‌های صلحبانی سازمان ملل، پاسخ همه مشکلات امنیتی ما در سراسر دنیا نیست اما این مأموریت‌ها ابزاری ضروری برای حل بسیاری از بحران‌های زمانه ماست».

موگرینی در بخش‌های دیگری از سخنرانی خود گفت: «این، پیامی است که اتحادیه اروپا می‌فرستد. ما به سیستمی نیاز داریم که در آن تصمیم‌ها به شکل جمعی گرفته می‌شود، مسئولیت‌ها تقسیم می‌شود و همه در اقدام جمعی مشارکت دارند.»

موگرینی افزود: «من اغلب گفته ام اتحادیه اروپا، ساختمانی در بروکسل نیست، بلکه این ما هستیم که اتحادیه اروپا را می‌سازیم. این اتحادیه، یک جامعه و (محصول) تلاش جمعی است و به عنوان یک جامعه، اتحادیه اروپا آن چیزی است که ما - یعنی هر یک از شهروندان اروپایی- می‌سازد. همین مسئله درباره سازمان ملل نیز صدق می‌کند. سازمان ملل، ساختمانی در نیویورک نیست، بلکه جامعه‌ای از همه کشور‌هاست که برای صلح جهانی، حقوق و امنیت به یکدیگر ملحق شده اند. سازمان ملل کماکان بهترین امید ما برای دنیایی صلح آمیز‌تر و عادلانه است. به همین علت می‌توانید روی اینکه اتحادیه اروپا همچنان قوی‌ترین حامی سازمان ملل و چندجانبه گرایی باشد، حساب باز کنید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل