بیش از یک میلیون نفر دموی بازی Resident Evil 2 را تجربه کرده اند


رسانه کلیک – بنابر آماری که از سوی کپکام در رابطه با میزان دانلود دموی بازی Resident Evil 2 ارائه شده است، بیش از یک میلیون نفر این دمو را تجربه کرده اند. همان طور که می‌دانید دموی بازی Resident Evil 2 دارای یک محدودیت زمانی 30 دقیقه‌ای است؛ اما این طور که پیداست این 30 […] نوشته بیش از یک میلیون نفر دموی بازی Resident Evil 2 را تجربه کرده اند...

رسانه کلیک – بنابر آماری که از سوی کپکام در رابطه با میزان دانلود دموی بازی Resident Evil 2 ارائه شده است، بیش از یک میلیون نفر این دمو را تجربه کرده اند.

همان طور که می‌دانید دموی بازی Resident Evil 2 دارای یک محدودیت زمانی 30 دقیقه‌ای است؛ اما این طور که پیداست این 30 دقیقه برای تکمیل مراحل انتخاب شده در نسخه‌ی دموی این بازی برای بیشتر بازیکنان کافی نبوده است. گفته شده است که تنها درصد کمی از کسانی که دموی نسخه بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 را دانلود کرده اند، موفق به تکمیل تمامی ماموریت‌های آن شده اند.

هیچ شکی در این نیست که سری بازی Resident Evil در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. روز گذشته شرکت ژاپنی کپکام (Capcom)، ناشر و سازنده بازی Resident Evil 2 Remake، اعلام کرد که در دو روز ابتدایی عرضه دموی بازی Resident Evil 2 که با عنوان shot-1 به صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفته است، 1.183.217 دانلود در تمامی پلتفرم‌ها شده است. با توجه به این که برای تجربه این دمو به اتصال اینترنت نیاز است، کپکام توانسته آمار دقیقی از بازی بازیکنان را در اختیار داشته باشد. به گفته این شرکت، تنها 28 درصد از این آمار توانسته اند در این محدودیت زمانی 30 دقیقه‌ای دموی بازی Resident Evil 2 را به صورت کامل انجام دهند.

لازم به ذکر است که بعد از این 30 دقیقه، دموی بازی Resident Evil 2 رو پلتفرم شما به صورت کامل قفل خواهد شد. گروهی از کاربران پلتفرم PC توانسته اند راهکار جالبی را پیدا کنند تا به صورت نامحدود دموی بازی Resident Evil 2 را بازی کنند.

اگر این دمو را تجربه کرده باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی بازی آمار خود را تحلیل کنید و حتی آن را با آمار سایر بازیکنان، مقایسه کنید.

بازی Resident Evil 2 در تاریخ 24 ژانویه 2019 میلادی (مصادف با 4 بهمن 97) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Source: Dualshockers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی