فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد؛ قدرتمندترین موستانگ تاریخ


رسانه کلیک – فورد موستانگ شلبی GT500 از راه رسید. موتور این خودرو قدرتی بیش از 700 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. بالاخره مدل 2020 فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر سوپرشارژ مجهز شده که برای ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. این موتور با […] نوشته فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد؛ قدرتمندترین...

رسانه کلیک – فورد موستانگ شلبی GT500 از راه رسید. موتور این خودرو قدرتی بیش از 700 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد.

بالاخره مدل 2020 فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر سوپرشارژ مجهز شده که برای ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. این موتور با حجم 5.2 لیتر، قدرتی بیش از 700 اسب بخار تولید می کند.

این قدرت تولیدی، مدل 2020 فورد موستانگ شلبی GT500 را تبدیل به قدرتمندترین خودروی جاده ای فورد می کند. سرعت این خودرو در مدت زمان 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

موتور این خودرو مانند موتور فورد موستانگ GT350 دارای جنس آلیاژ فولاد است که این ماده باعث کاهش وزن کلی موتور می شود. در این خودرو از گیربکس دستی مخصوصی استفاده شده که 7 سرعته است. بر اساس ادعای فورد، سرعت تعویض دنده ها در این گیربکس کمتر از 100 میلی ثانیه است.

فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد؛ قدرتمندترین موستانگ تاریخ

فورد برای قدرتمندترین نمونه موستانگ، سیستم تعلیق را در مقایسه با GT350 بهبود داده است. این خودرو از سیستم فرمان برقی جدیدی بهره می برد. کالیپرهای ترمز برمبو فورد موستانگ GT500 دارای 6 پیستون است که عملکرد بالای آن را تضمین می کند.

فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد؛ قدرتمندترین موستانگ تاریخ

فورد موستانگ جی تی 500 دارای رینگ های 20 اینچی بوده و فورد برای آن لاستیک های میشلن Pilot را در نظر گرفته است. این خودرو از طراحی آیرودینامیک بهره می برد و برای بهبود آیرودینامیک آن، شرکت فورد از جت های جنگنده الهام گرفته است.

فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد؛ قدرتمندترین موستانگ تاریخ

بخش جلویی این خودرو به گونه ای طراحی شده که هوای ورودی به موتور در مقایسه با فورد موستانگ GT350 نزدیک به 50 درصد بیشتر باشد. فورد این خودروی جذاب را با رنگ های جدیدی به بازار عرضه می کند.

فورد موستانگ شلبی GT500 معرفی شد؛ قدرتمندترین موستانگ تاریخ

در کابین این خودرو شاهد استفاده از یک کیلومترشمار دیجیتال 12 اینچی هستیم. فورد برای سیستم سرگرمی این خودرو از یک مانیتور 8 اینچی لمسی استفاده کرده است.

در حال حاضر قیمت این خودرو اعلام نشده؛ با این حال شاهد عرضه این خودروی فورد در پاییز 2019 خواهیم بود.

Source: carbuzz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک