‍‍  افتتاح ساختمان جدید دفتر سازمان نظام پرستاری سبزوار


‍‍  افتتاح ساختمان جدید دفتر سازمان نظام پرستاری سبزوار

ساختمان جدید دفتر سازمان نظام پرستاری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با هفته گرامیداشت روز پرستار، ساختمان جدید دفتر سازمان نظام ‍‍  افتتاح ساختمان جدید دفتر سازمان نظام پرستاری سبزوارپرستاری سبزوار با زیربنای 80 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال با مشارکت خیرین این شهرستان افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم ضمن تبریک هفته گرامیداشت پرستار گفت: نظام سلامت و حوزه سلامت بخش قابل توجهی از خدمات و دستاوردهایش را مرهون زحمات پرستاران است.
دکتر علیرضا مسلم افزود: انتظار می رود که پرستاران نیز به عنوان اعضای مهم نظام سلامت با استفاده از دانش، تجربه و تخصص خود با تغییرات به وجود آمده هماهنگ شوند و نقش حرفه ای خود را به خوبی انجام دهند.
وی در ادامه با اشاره به اصلاح فرایندهای درمانی و کاهش مدت اقامت بیماران در بیمارستان ها، گفت: هم اکنون مدت اقامت بیماران در بیمارستان های کشور 2 و هفت دهم روز و در سبزوار سه روز است.
دکتر مسلم با اشاره به نقش موثر واحدهای مراقبت پرستاری در منزل و کمک آن به اصلاح فرایندهای درمانی و کاهش مدت اقامت بیماران در بیمارستان تصریح کرد: با فعال کردن این واحد ها، بیماران پس از بهبودی نسبی ترخیص و ادامه خدمات درمانی را در منزل و واحد مراقبتها دریافت می کنند و در نتیجه، زمینه پذیریش بیماران بیشتری فراهم می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان