آغاز ساخت 12 مدرسه توسط بنیاد برکت


آغاز ساخت 12 مدرسه توسط بنیاد برکت

با مشارکت بنیاد برکت ساخت 12 آموزشگاه در مناطق محروم شهرستان های غرب خراسان رضوی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای آموزش و آغاز ساخت 12 مدرسه توسط بنیاد برکتپرورش این شهرستان با بیان این خبر افزود: همچنین از محل کمک های این بنیاد بیش از 24 هزار بسته نوشت افزار به ارزش 10 میلیارد ریال امسال بین دانش آموزان محروم شهرستان سبزوار توزیع شده است.
حسین مقصودی اظهار داشت: حدود هشت میلیارد ریال نیز برای تعیین تکلیف مالکیت آموزشگاه امیر کبیر سبزوار از سوی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافته است.
دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس نیز گفت: بیشترین بودجه پیشنهادی سال آینده با اعتبار 48 هزار میلیارد تومان مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.
رمضانعلی سبحانی فر با بیان اینکه کیفیت آموزشی به عنوان یکی از اهداف سند تحول بنیادین پیگیری می شود، اظهار داشت: با وجود افزایش اعتبار آموزش و پروش این وزارتخانه همچنان 12 هزار میلیارد تومان کمبود اعتبار دارد.
سبحانی فر با اشاره به طرح نیروهای خرید خدمت آموزشی نیز گفت: در این طرح سرانه هر دانش آموز مشخص می شود و با نظارت و پرداخت عادلانه به نیروهای خرید خدمات آموزشی، زمینه ارتقاء سواد و رضایتمندی والدین و دانش آموزان فراهم می شود.
وی افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، دستگاه های مختلف دستاوردهای خود را در قالب بروشور در نمایشگاه های انقلابی در دسترس دانش آموزان و نسل جوان قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا