کیه لینی: امیدوارم برگزاری سوپرکاپ ایتالیا در عربستان، منجر به پیشرفت این کشور شود


کیه لینی: امیدوارم برگزاری سوپرکاپ ایتالیا در عربستان، منجر به پیشرفت این کشور شود

کاپیتان بیانکونری از خطرساز بودن هیگواین و کوترونه و باانگیزه بودن رونالدو صحبت کرد.

طرفداری- علاوه بر ماسیمیلیانو الگری، کاپیتان یوونتوس نیز در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر میلان در سوپرکاپ ایتالیا حضور داشت. به گزارش وب سایت یوونتوس، جورجو کیه لینی در این کنفرانس گفت:

می خواهیم فردا شب اشتیاق خود برای قهرمانی در سوپرکاپ را به نمایش بگذاریم چون متاسفانه در سال های اخیر نتوانسته ایم این جام را فتح کنیم. امیدوارم این بازی یک گام رو به جلو و پیشرفت برای کشور عربستان باشد. ما کسانی نیستیم که بتوانند دنیا را تغییر بدهند اما امیدواریم این بازی بتواند آغازی نو برای تحولات مثبت در این کشور باشد، به خصوص در رابطه با امور زنان که اخیرا صحبت های زیادی درباره آن ها انجام شده است. همانند همه رویداد ها در همه نقاط، عربستانی ها استقبال خوبی از ما داشتند.

وی ادامه داد:

هیگواین بازیکنی کامل است و در برابر دروازه، یک قاتل بی رحم است. نباید به هیگواین اجازه گلزنی بدهیم و بایستی به خوبی او را مهار کنیم. رونالدو بازیکنی است که در چنین بازی هایی عالی است. می توانم ببینم که رونالدو همانند همه ما تمرکز کرده و انگیزه دارد تا بتواند بازیکنی تعیین کننده در بازی فردا باشد. بازی برابر میلان دشوار است و از این موضوع آگاهیم اما هدف ما آغاز سال 2019 با کسب یک جام است. کوترونه بازیکنی پرانرژی است و می تواند در محوطه جریمه ویرانگر باشد. با این حال ما آماده ایم که در برابر او به خوبی دفاع کنیم. فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود اما ممکن است در نیمه دوم کمی از شدت بازی کاسته شود و دلیل این امر، پیمودن مسافت طولانی و تغییرات اقلیمی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید