19 کمیته ویژه برنامه های دهه فجر چابهار را اجرا می کنند


19 کمیته ویژه برنامه های دهه فجر چابهار را اجرا می کنند

چابهار- ایرنا - سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: 19 کمیته برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی در سطح این شهرستان را اجرا می کنند.

به گزارش ایرنا، رحمدل بامری سه شنبه شب در نشست بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه مسئولان دستاوردهای نظام را از طریق رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، شبکه های اجتماعی و مکتوب به اطلاع مردم برسانند.
وی افزود: برنامه های دهه مبارک فجر باید با تلاش مستمر، وحدت رویه و هماهنگی هر چه تمام تر مسئولان باشکوه تر از سالیان گذشته برگزار شود.
سرپرست فرمانداری چابهار اظهار داشت: استکبار جهانی علیرغم همه توطئه ها، محدودیت ها، تحریم های ظالمانه و تهدیدهای مستقیم وغیر مستقیم که برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده اما این انقلاب به بلوغ کامل رسیده و همه توطئه های شوم استکبار را در هم شکسته است.
وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و تمامی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در شهرها و روستاها قابل مشاهده است.
بامری گفت: باید تلاش شود تا این دستاوردها به نسل جدید انقلاب پیوند بخورد و تبلیغات سوء دشمن و توطئه های استکبار همانند گذشته خنثی شود.
3043**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر