شورای عالی عتف عملا تعطیل است


شورای عالی عتف عملا تعطیل است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شورای عتف عملا تعطیل است؛ ما کار‌هایی داریم که این نهاد‌ها یا از عهده آن بر نمی‌آیند یا نمی‌توانند انجام دهند.

شورای عالی عتف عملا تعطیل است

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد؛ اظهار کرد: از اوایل دهه هفتاد در خدمت آقای مخبر دزفولی بودم و طی این سال‌ها وی اصلا تغییر نکرده است و همان نگاه ارزشی و انقلابی را دارد.

اسناد برجسته‌ای در دوره مخبر دزفولی به تصویب رسید

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه سعه صدر و تدبیر و گردآوری نخبگان به خصوصیات وی اضافه شده است، گفت: اسناد برجسته‌ای در دوره مخبر دزفولی به تصویب رسید، نقشه جامع علمی کشور، نقشه مهندسی فرهنگی، سند تحول آموزش و پرورش، سند تحول و اسناد مهمی بودند که در دوره مخبر به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه من اطمینان دارم که عاملی می‌تواند کار‌های خوب مخبر را ادامه دهد، بیان کرد: حیف است که وی را در این سمت نداریم، اما خوشحالیم جای وی را برادر بزرگواری گرفت که شایسته است؛ از اوایل دهه هشتاد با عاملی آشنا هستم.

شورای عالی باید در جایی ورود کند که دیگر نهادها نمی‌توانند وارد شوند

عارف درباره اتهاماتی که فضای عمومی فرهنگی را تخریب می‌کند، اظهار کرد:در حال حاضر شورای عتف عملا تعطیل است. ما کار‌هایی داریم که این نهاد‌ها یا از عهده آن بر نمی‌آیند یا نمی‌توانند انجام دهند و از نظر من شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید در جا‌هایی ورود کند که نهاد‌های دیگر نمی‌توانند ورود پیدا کنند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توصیه من به عاملی این است که به توصیه مقام معظم رهبری درجلسات خصوصی کامل توجه و عمل کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس