اجرایی کردن مصوبات شورا نیازمند درک متقابل است/ جای آبادی را تحویل گرفته‌ام


اجرایی کردن مصوبات شورا نیازمند درک متقابل است/ جای آبادی را تحویل گرفته‌ام

حجت‌الاسلام عاملی گفت: من جای آبادی را تحویل گرفته‌ام و باید در این دوره اسناد را اجرایی کنم.

اجرایی کردن مصوبات شورا نیازمند درک متقابل است/ جای آبادی را تحویل گرفته‌ام

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به من کردند تشکر می‌کنم، خود را شایسته این مقام نمی‌دانم و از مؤمنان مسئولان میخواهم مرا یاری کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: از اعضا شورا که به من رای دادند و از رئیس جمهور که حکم مرا تصویب کردند، تشکر می‌کنم.

شورای عالی انقلاب فرهنگی میراث امام است

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی وامدار شهدا است، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی میراث امام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی با بیان اینکه کار اصلی در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: آرامش مردم اهمیت بسیاری دارد و اساس تمام فعالیت‌هایمان برای آسایش مردم است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شورا برای ایجاد نظام تمدنی اسلام و کمک به پیشرفت علنی آمده است و با گروه‌های سیاسی هیچ ارتباطی ندارد.

وی با اشاره به ارتباطات اظهار کرد: به کمک ارتباطات می‌توانیم رفع ابهام کنیم تا اختلالات ازبین برود.

درک نسل دانشگاهی وظیفه شورا است

حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی گفت: درک نسل دانشگاهی و فهم جامعه وظیفه شورا است و هرچه دامنه یکی بودن و همدل بودن را بیشتر کنیم، موفق‌تر خواهید بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اسناد شورا بیان کرد: اجرایی کردن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیازمند درک متقابل است و امیدوارم در این دوره‌ای که خداوند به ما داده است توفیق داشته باشم تا اسنادی که اجرایی نشده است و در راه مانده شورا را به کمک راه حل‌ها، اجرایی کنم من جای آبادی را تحویل گرفته‌ام و باید در این دوره اسناد را اجرایی کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک