قتل زن و مادر و خواهر زن توسط همسر عصبانی + فیلم 18+


فیلم کشتن همسر و مادر همسر و خواهر همسر توسط مرد عصبانی با کلت کمری . عصبانیت برخی از افراد آنقدر شدید است که شاید نمیفهمند چه میکنند و موجب ایجاد حوادثی تلخ و غیر قابل باور میگردند . فیلم منتشر شده از قتل یک خانواده توسط همسر دختر خانواده یکی از دردناک ترین فیلم... نوشته قتل زن و مادر و خواهر زن توسط همسر عصبانی + فیلم 18+ اولین بار در اولی ها....

فیلم کشتن همسر و مادر همسر و خواهر همسر توسط مرد عصبانی با کلت کمری .

قتل زن و مادر و خواهر زن توسط همسر عصبانی + فیلم 18+قتل زن و مادر و خواهر زن توسط همسر عصبانی + فیلم 18+

قتل خانواده همسر

عصبانیت برخی از افراد آنقدر شدید است که شاید نمیفهمند چه میکنند و موجب ایجاد حوادثی تلخ و غیر قابل باور میگردند .

فیلم منتشر شده از قتل یک خانواده توسط همسر دختر خانواده یکی از دردناک ترین فیلم هایی بوده که در روزهای اخیر منتشر شده است .

در این کلیپ هنگامی که زن و مرد در حال بحث کردن هستند مرد عصبانی شده و کلت کمری که همراه داشت را بیرون آورده و به مادر همسر خود شلیک میکند که هنگامی که همسرش برای دفاع از مادرش می آید تیری هم به وی شلیک میکند .

خواهر زن که متوجه شلیک ها میشود به بیرون میدود و مرد به دنبال وی میافتد و به او شلیک میکند که چند شلیک اول را فرار میکند اما مرد به دنبال وی رفته و در خانه او را میزند .

نکته دردناک تر این است که مرد زمانی که صحنه را ترک میکند زن هنوز زنده است و خود را بر مادرش انداخته و لحظاتی بعد دوباره مرد برگشته و بالای سر این دو میرود و زمانی که متوجه زنده بودن همسرش میشود تیر خلاص را به سر او میزند .

توجه : خواهشمندیم کسانی که با دیدن چنین صحنه هایی مشکل دارند این فیلم را مشاهده نکنند .

دانلود کلیپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی