ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در عرض چند ساعت به پایان رسید


ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در عرض چند ساعت به پایان رسید

روز دوشنبه 24 دی‌ماه 97 طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو شروع شد که به دلیل استقبال پرشور مردم تا پایان دیشب حدود 20 هزار خودرو از محصولات ایران خودرو به فروش رسید و این طرح تکمیل ظرفیت شد. با آزادسازی قیمت خودروها، دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام کردند که در... نوشته ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در عرض چند ساعت به پایان...

روز دوشنبه 24 دی‌ماه 97 طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو شروع شد که به دلیل استقبال پرشور مردم تا پایان دیشب حدود 20 هزار خودرو از محصولات ایران خودرو به فروش رسید و این طرح تکمیل ظرفیت شد.

با آزادسازی قیمت خودروها، دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام کردند که در هفته جاری پیش فروش محصولات خود را انجام خواهند داد. در همین راستا ایران خودرو در صبح روز دوشنبه 24 دی‌ماه 97 مرحله جدید پیش فروش محصولات خود از جمله پژو 405، پژو 206 و سمند را به تعداد 20 هزار دستگاه شروع کرد که با استقبال پرشور مردم روبه‌رو شد و در همان ساعت‌های اولیه حدود 18 هزار دستگاه از آن‌ها فروش رسید و تا پایان شب گذشته، این طرح پیش فروش تکمیل ظرفیت شد.

دلیل استقبال از طرح فروش محصولات ایران خودرو

پس از استقبال مردم از محصولات ایران خودرو این سوال مطرح می‌شود چرا با این‌که قیمت محصولات ایران خودرو حدود 10 میلیون تومان گران شد، باز هم مردم از این طرح استقبال کردند؟ دو پاسخ برای این سوال وجود دارد؛ اول این‌که مردم با توجه به تورم بازار و شرایط نامساعد روابط خارجی کشورمان گمان می‌کنند که باز هم جهش قیمتی محصولات اتفاق خواهد افتاد و به همین دلیل از طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو استقبال کردند. دلیل دوم این‌که مردم بر این باورند با توجه به شرایط فعلی صنعت خودرو ممکن است خودروسازان قادر به تولید خودرو نباشند و دیگر خودرویی برای آن‌ها وجود نداشته باشد یا اگر هم خودرویی تولید شود، قیمت آن به شدت افزایش پیدا می‌کند. با توجه به این دو دلیل، انتظار می‌رود مردم از طرح فروش محصولات سایپا که چند روز دیگر شروع می‌شود نیز استقبال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022