آخرین اخبار وان پلاس 7 (OnePlus 7)؛‌ مشخصات فنی،‌ قیمت و زمان عرضه


آخرین اخبار وان پلاس 7 (OnePlus 7)؛‌ مشخصات فنی،‌ قیمت و زمان عرضه

در این مقاله به بررسی آخرین شایعات و اخبار مربوط به گوشی وان پلاس 7 (OnePlus 7) همراه مشخصات فنی٬ قیمت و زمان عرضه گوشی پرچمدار سال 2019 وان پلاس خواهیم پرداخت. وان پلاس 7 یکی از پیش‌بینی شده‌ترین گوشی‌های سال 2019 است که انتشار شایعات و اخبار مربوط به آن از حالا آغاز شده... نوشته آخرین اخبار وان پلاس 7 (OnePlus 7)؛‌ مشخصات فنی،‌ قیمت و زمان...

در این مقاله به بررسی آخرین شایعات و اخبار مربوط به گوشی وان پلاس 7 (OnePlus 7) همراه مشخصات فنی٬ قیمت و زمان عرضه گوشی پرچمدار سال 2019 وان پلاس خواهیم پرداخت.

وان پلاس 7 یکی از پیش‌بینی شده‌ترین گوشی‌های سال 2019 است که انتشار شایعات و اخبار مربوط به آن از حالا آغاز شده است. در این مقاله ما می‌خواهیم شما را با هرآنچه باید در مورد این گوشی پیش از رونمایی رسمی بدانید٬ آشنا کنیم. مهم‌ترین قابلیت‌های وان پلاس 7 چه هستند؟ و آیا تیم وان پلاس چیزی برای شگفت زده کردن ما دارد؟

مشخصات فنی شایعه شده:

اسنپدراگون ٬855 7 نانومتری نمایشگر AMOLED لبه به لبه واقعی 8 گیگ – 10 گیگ رم حافظه داخلی 128 گیگابایتی دو سیم کارت٬ فاقد میکرو اس دی باتری کوچک‌تر فاقد جک هدفون

نمایشگر لبه به لبه٬ طراحی اسلایدی؟

بزرگ‌ترین تغیر شگفت انگیز در به وان پلاس ٬7 بدون شک یک نمایشگر لبه به لبه است. بخش ناچ یا اختلالی نیز روی صفحه وجود ندارد. چگونه وان پلاس به آن دست یافته است؟ درست همانند دیگر کمپانی‌های چینی: آنر مجیک 2 و شیائومی می میکس ٬3 دو دیوایسی هستند که از چنین طراحی بهره‌مند هستند و برای به دست آوردن یک صفحه بدون حاشیه٬ طراحی اسلایدی را ارائه کرده‌اند.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

انتظار می‌رود وان پلاس 7 نیز مشابه آن‌ها باشد: طراحی دو بخشی با قسمت بالای اسلایدی که این قسمت از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. این می‌تواند بدان معنا باشد که اگر می‌خواهید از قابلیت تشخیص چهره‌ی این گوشی استفاده کنید نیز٬ باید گوشی را به سمت پایین بکشید.

اسکنر اثر انگشت جدید؟

وان پلاس 6 تی یک گوشی قابل اعتماد و دیوایسی بود که همه چیز در آن تکرار شده بود٬ اما یک مورد که مردم آن را تایید می‌کنند٬ حضور یک اسکنر اثر انگشت جدید زیر نمایشگر آن بود که متفاوت اس اسکنرهای اثر انگشت سنتی است.

آخرین اخبار وان پلاس 7 (OnePlus 7)؛‌ مشخصات فنی،‌ قیمت و زمان عرضه

ما امیدواریم و انتظار داریم وان پلاس 7 آن را اصلاح کند: در زمانی که معرفی شد٬ فناوری اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در اختیار وان پلاس قرار می‌گیرد و وعده خواهد داد که سرعت بیشتری نسبت به فناوری اپتیکال به کار رفته در 6T را ارائه کند.

دوربین 48 مگاپیکسلی؟

اگر تنها یک مورد وجود داشته باشد که وان پلاس را از سایر سازندگان گوشی‌های پرچمدار اصلی بازار دور نگه می‌دارد٬ آن دوربین است. دوربین آخرین گوشی این شرکت در طول روز خوب است٬ اما در شب بهترین نیست.

آخرین اخبار وان پلاس 7 (OnePlus 7)؛‌ مشخصات فنی،‌ قیمت و زمان عرضه

در حالی که شایعات خبر از حضور یک دوربین 48 مگاپیکسلی ساخت سونی در پشت گوشی وان پلاس 7 می‌دهند٬ آن می‌تواند یک وعده‌ی بزرگ را با خود به همراه داشته باشد. این دوربین از فناوری تقسیم‌سازی پیکسل و ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل استفاده می‌کند که می‌تواند عکاسی در شب را بهبود ببخشد. شایعات می‌گویند حتی گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ نیز ممکن است از این سنسور بهره‌مند باشد.

قیمت و زمان عرضه

وان پلاس به آرامی٬ اما به صورت مستمر در حال افزایش قیمت گوشی‌های خود است و ما انتظار داریم قیمت گوشی وان پلاس 7 نیز بیشتر از مدل 6 تی باشد. پردازنده‌ی نسل جدید و یک نمایشگر لبه به لبه٬ بزرگ‌ترین بخش‌هایی هستند که می‌توانند به افزایش قیمت این گوشی بی‌انجامند.

ما انتظار داریم گوشی جدید وان پلاس با قیمت پایه 580 الی 600 دلاری به فروش برسد٬ در حالی که مدل‌هایی با ظرفیت رم و حافظه‌ی بیشتر٬ به طبع از قیمت بیشتری نیز بهره‌مند خواهند بود. با توجه به افزایش قیمت اسمارت فون‌های پرچمدار اپل و سامسونگ٬ وان پلاس همچنان مهارت آن را دارد که یک گوشی با قیمت مقرون به صرفه‌تر از رقبا را ارائه کند.

زمان عرضه وان پلاس 7 تا رونمایی آن مشخص نخواهد شد٬ اما ما حدس می‌زنیم این عرضه در ماه ژوئن (خرداد/تیر) انجام شود.

آخرین اخبار وان پلاس 7 (OnePlus 7) :

آخرین اخبار وان پلاس 7 (OnePlus 7)؛‌ مشخصات فنی،‌ قیمت و زمان عرضه طراحی احتمالی وان پلاس 7 در تصویری تازه به نمایش درآمد؛ بزرگ و بدون حاشیه انتشار عکس وان پلاس 5G یا وان پلاس 7 برای اولین بار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار