بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان تیم نساجی مازندران


بازیکنان تیم نساجی مازندران با استناد به بند عجیبی در قراردادشان یک به یک دنبال فسخ یک طرفه و انتقال به تیم‌های دیگر لیگ برتری هستند. نوشته بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان تیم نساجی مازندران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان تیم نساجی مازندران

گاف عجیب مدیران تیم فوتبال نساجی در قبال قرارداد بازیکنان
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۸
بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان تیم نساجی مازندران

بازیکنان تیم نساجی مازندران با استناد به بند عجیبی در قراردادشان یک به یک دنبال فسخ یک طرفه و انتقال به تیم‌های دیگر لیگ برتری هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد لک ، دروازه‌بان تیم نساجی مازندران که هفته قبل قراردادشان با سرخپوشان قائمشهری را فسخ کرده به طور رسمی راهی سایپا تهران شد تا نیم فصل دوم را زیر نظر علی دایی پشت سر بگذارد.

در ادامه شنیده می‌شود که برخی دیگر از بازیکنان تیم نساجی هم مذاکراتی را با سایپا انجام داده‌اند و آن‌ها هم به دنبال فسخ قرارداد و حضور در جمع نارنجی پوشان پایتخت هستند. از طرفی دیگر برخی از بازیکنان نساجی هم از ابتدا شروع تمرینات، خود را به کادر فنی معرفی نکردند تا نشان دهند سودای جدایی در سر دارند.

در این میان شنیده می‌شود در قرارداد بازیکنان لیگ برتری جذب شده در ابتدای فصل بندی آمده است که در صورت عدم دریافت ۴۵ تا ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد تا نیم فصل لیگ برتر آن بازیکنان می‌توانند با استناد به این موضوع قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده و راهی تیم دیگر بشوند. حالا باید دید که در روزهای آینده مالکان باشگاه نساجی می‌‎توانند میزان دریافتی بازیکنان را بیشتر کنند و مانع قانونی جدایی آن‌ها بشوند یا خیر. این در حالی است که سرمربی سرخپوشان مازنی هم هنوز انتخاب نشده و دغدغه اصلی دو مالک باشگاه در حال حاضر آوردن فردی مناسب به جای جواد نکونام است. موضوعی که به احتمال فراوان در دو روز آینده به طور قطعی مشخص خواهد شد.

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...