تخم مرغی که رکورد کایلی جنر در اینستاگرام را شکست!


تخم مرغی که رکورد کایلی جنر در اینستاگرام را شکست!

تصویری از یک تخم مرغ کوچک و خوش‌فرم که اخیرا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، لقب پرلایک‌ترین پست این شبکه اجتماعی را از کایلی جنر (Kylie Jenner) و دختر تازه متولد شده‌ی او ربود. عکس این تخم مرغ در تاریخ چهارم ژانویه (چهاردهم دی ماه) با یک هدف خاص روی اکانت‌ world_record_egg اینستاگرام آپلود... نوشته تخم مرغی که رکورد کایلی جنر در اینستاگرام...

تصویری از یک تخم مرغ کوچک و خوش‌فرم که اخیرا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، لقب پرلایک‌ترین پست این شبکه اجتماعی را از کایلی جنر (Kylie Jenner) و دختر تازه متولد شده‌ی او ربود.

عکس این تخم مرغ در تاریخ چهارم ژانویه (چهاردهم دی ماه) با یک هدف خاص روی اکانت‌ world_record_egg اینستاگرام آپلود شد؛ اینکه رکورد لایک عکسی را که سال گذشته کایلی جنر برای اعلام تولد دختر خود به اشتراک گذاشته بود بشکند. پست این سلبریتی بیش از 18 میلیون لایک گرفت؛ اما شمار لایک‌های این تخم مرغ تاکنون از 30 میلیون هم گذشته است.

تخم مرغی که رکورد کایلی جنر در اینستاگرام را شکست!

صاحب این حساب کاربری با نام مستعار Egg Gang پس از رکوردشکنی، یک استوری گذاشت و ضمن دیوانه‌وار توصیف کردن این دستاورد، از تمامی فالوورها برای حمایت‌شان قدردانی کرد. کایلی جنر نیز در واکنشی شوخ‌طبعانه، ویدیوی کوتاهی را از خود در حال شکستن یک تخم مرغ منتشر کرد و در کپشن برای آن تخم مرغ رکوردشکن، خط و نشان کشید.

تخم مرغی که رکورد کایلی جنر در اینستاگرام را شکست!

البته Egg Gang نخستین کسی نیست که با ساختن یک اکانت فکاهی یا یک پست ساده، سعی در جمع کردن فالوورها یا لایک‌های فراوان داشته است. مثلا در توییتر یک حساب کاربری با نام Half an Onion در تلاشی نافرجام برای سبقت گرفتن از اکانت دونالد ترامپ، تنها 635 هزار فالوور به دست آورد. حتی در اینستاگرام هستند کسانی که عکس یکسانی را هر روز پست می‌کنند و با این روش عجیب، به دنبال جذب فالوور هستند.

تخم مرغی که رکورد کایلی جنر در اینستاگرام را شکست!

وایرال شدن پست Egg Gang سبب شده است که برخی کاربران فرصت‌طلب نیز با ساختن اکانت‌های مشابهی نظیر world.record.egg.official یا world_record_eqq سعی داشته باشند بخشی از این موفقیت را به نام خود تمام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس