تیونینگ پرقدرت سئات لئون کوپرا ST


تیونینگ پرقدرت سئات لئون کوپرا ST

سئات لئون کوپرا ST یکی از جواهرات پنهان گروه فولکس‌واگن می‌باشد. این خودرو از زیرساخت مشترک با فولکس‌واگن گلف و آئودی A3 بهره برده و در حالت استاندارد خود نیز قدرت قابل‌توجه 296 اسبی دارد. البته یکی از رقبای کار درست سئات هوندا سیویک تایپ R نام دارد که خروجی آن به 306 اسب بخار... The post تیونینگ پرقدرت سئات لئون کوپرا ST appeared first on مجله...

سئات لئون کوپرا ST یکی از جواهرات پنهان گروه فولکس‌واگن می‌باشد. این خودرو از زیرساخت مشترک با فولکس‌واگن گلف و آئودی A3 بهره برده و در حالت استاندارد خود نیز قدرت قابل‌توجه 296 اسبی دارد. البته یکی از رقبای کار درست سئات هوندا سیویک تایپ R نام دارد که خروجی آن به 306 اسب بخار می‌رسد.

تیونینگ پرقدرت سئات لئون کوپرا ST

تیونینگ پرقدرت سئات لئون کوپرا ST
اگرچه لئون کوپرا ST استوک به خوبی می‌تواند در برابر هاچبک آتشین ژاپنی‌ها قد علم کند اما موسسه تیونینگ Siemoneit ریسینگ نظر دیگری داشته و این هاچبک جمع‌وجور اسپانیایی را دگرگون کرده است.

تیونینگ پرقدرت سئات لئون کوپرا ST


Siemoneit ریسینگ تیونری آلمانی است که نه تنها پیشرانه‌ی لئون کوپرا ST را ارتقا داده بلکه روی شاسی، رینگ‌ها و بدنه نیز دست گذاشته است. نتیجه‌ی این تغییرات تولید یک موشک جمع‌وجور 514 اسب بخاری است که می‌تواند تنها در عرض 3.4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر برسد.

تیونینگ پرقدرت سئات لئون کوپرا ST
این تیونر برای رسیدن به این قدرت زیاد از قطعات خودش در پیشرانه استفاده کرده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به توربوشارژرهای بزرگ‌تر، سیستم جذب هوای کاراتر و اینترکولرهای جدید با سیستم هدایت هوای بهینه شده اشاره کرد. پمپ‌های سوخت قوی‌تر و پمپ روغن آلومینیومی با دو لیتر ظرفیت بیشتر نیز در این پیشرانه به چشم می‌خورند. پس از تیونینگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، این خودرو قدرت 514 اسبی یاد شده را در دور 6500 و گشتاور 620 نیوتون متری را در دور 3600 ارائه می‌کند.


تیونر یاد شده به منظور هماهنگی خودرو با قدرت بیشتر اقدام به نصب لاستیک‌های میشلین اسپورت پایلوت کاپ 2 و رینگ‌های 19 اینچی پرفورمنس کرده است. همچنین سیستم تعلیق KW و ترمزهای سرامیکی 370 میلی‌متری برگرفته از آئودی RS3 نیز به کوپرا ST اضافه شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور