پیش بینی شرایط ویژه برای خریداران خودروهای اقساطی BYD S6


پیش بینی شرایط ویژه برای خریداران خودروهای اقساطی BYD S6

عصر خودرو- شرکت خودروسازی کارمانیا، شرایط تسویه نقدی زودتر از موعد خریداران اقساطی خودرو BYD S6 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» ، خودروسازی کارمانیا اعلام کرد بنابر درخواست های مکرر تعداد زیادی از مشتریان خودروسازی کارمانیا که اقدام به خرید اقساطی خودروی BYD S6 کرده و خودروی خود را تحویل گرفته اند و نیزدر جهت مشتری مداری و حفظ و ادای احترام هرچه تمام تر به آن دسته از مشتریان که تصمیم بر تسویه نقدی زودتر از موعد اقساط دارند، می رساند که شرایط ذکر شده به همراه پیشنهادات ویژه از سوی خودروسازی کارمانیا تا تاریخ اعلام شده مورد پذیرش است.
بر اساس شرایط اعلام شده مشتریان دارای مانده بدهی کمتر از 25 میلیون تومان در صورت تسویه مشمول بخشودگی کامل سود متعلقه اقساط باقیمانده و آزاد شدن سند خودرو بلافاصله پس از تایید واحد مالی خواهند شد.
مشتریان دارای مانده بدهی 25 میلیون تومان و بیشتر نیز مشمئل بخشودگی کامل سود متعلقه اقساط باقیمانده، آزاد شدن سند خودرو بلافاصله پس از تایید واحد مالی، تخفیف 80 درصدی در اجرت 5 سرویس ادواری آینده و تخفیف 20 درصدی قطعات مصرفی در 5 سرویس ادواری آینده خواهند شد. همچنین در صورت فروش خودرو پس از تسویه زود هنگام، خریدار جدید نیز از شرایط فوق بهره مند خواهد شد.
درخواست های مدنظر حداکثر تا تاریخ 30دی بصورت کتبی به نمایندگی مربوطه ارائه داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود و بدیهی است که به درخواست های اعلام شده پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا