خودروسازان بدون دستورالعمل شورای رقابت، اجازه افزایش قیمت ندارند


خودروسازان بدون دستورالعمل شورای رقابت، اجازه افزایش قیمت ندارند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی رئیس سابق شورای رقابت گفت: اگر خودروسازها بدون دستورالعمل شورای رقابت نسبت به افزایش قیمت فروش خودرو اقدام کنند، طبق حکم ماده 61 قانون اصل 44 اقدام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جمشید پژویان ادامه داد: بنابراین اینکه برخی مسئولان از چنین جلسه ابراز بی اطلاعی می کنند، مانند یک شوخی بوده و نشانگر این تفکر است که جایی که مسئولان حضور داشته باشند، حتما جلسه ای بوده و اگر نباشند، هم حتما جلسه ای نبوده و تصمیمی گرفته نشده است.این مقام مسئول با اشاره به مصوبات جلسه 26 آذر شورای رقابت خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوب شد، برای بررسی وضعیت قیمت فروش خودروهای تولید داخل و بازار آنها جهت تنظیم دستورالعمل قیمت، در جلسه دیگری از معاون ذیربط وزارت صنعت ، معدن و تجارت (با معرفی وزیر مربوط) و مدیران عامل ایران خودرو و سایپا دعوت به عمل آید.
http://www.asrekhodro.com/News/24928

خودرو را به ارزان‌ترین قیمت ممکن بخرید
شش سال پیش در چنین روزی به اعتقاد کارشناسان خریداران خودرو باید تنها پس از استعلام قیمت از نمایندگی‌های فروش مختلف و مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان به خرید اقدام کنند. این شرایط باعث شده تا برخی از نمایندگی ها فروش، هنگام گشایش سایت فروش خودروسازان به جای خرید خودرو برای مشتری، آن را به نام خود و اطرافیان خریداری کرده و دوباره به قیمت آزاد در بازار عرضه کنند.به طور معمول در خودروهای پرتیراژی چون پراید، پژو 405 و پژو پارس سایت فروش مستقیم و اینترنتی خودروسازان به قیمت های رسمی و در موعد تحویل 15، 30 و 45 روزه باز بوده و از این طریق خودرو به نرخ مصوب عرضه شود.
http://www.asrekhodro.com/News/24919

رونمایی و ورود چند خودرو جدید به بازار
شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق مهندسی گروه خودروسازی سایپا از عرضه چند خودرو جدید به بازار خبر داد. مرتضی شفیعی با بیان اینکه یکی از این محصولات یک سواری جدید خواهد بود، خاطرنشان کرد: همچنین یکی از سواری های فعلی با آپشن جدید نیز تولید و وارد بازار می شود. وی تصریح کرد: این گروه خودروسازی تنوع تولید به ویژه در حوزه محصولات سواری را در دستور کار دارد.
http://www.asrekhodro.com/News/24924

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)