برگزاری ویژه برنامه «چهل چراغ» در مساجد قشم


برگزاری ویژه برنامه «چهل چراغ»  در مساجد قشم

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد منطقه آزاد قشم برگزاری جشنواره سرود انقلاب و ویژه برنامه چهل چراغ را از جمله برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه برشمرد.

حجت الاسلام «محمد طاهری» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری برنامه چهل چراغ مسجد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این ویژه برنامه باهدف تجلیل از آزادگانی که بیش از هشت سال در اسارت بوده اند، درایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد منطقه آزاد قشم برگزاری ویژه برنامه انقلاب اسلامی به روایت هنر، جشنواره سرود لاله های انقلاب، مسابقه فجر فاطمی، توزیع کتاب به کتابخانه های مساجد و برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس را بخش دیگری از برنامه هایی نام برد که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد و به همت این دبیرخانه برگزار می شود.

طاهری فرد اظهار کرد:فراهم شدن مجوزاحداث کانون های جدید التاسیس،برگزاری نشست های بصیرت شناسی در 40 مدرسه،برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی و نیز اجرای طرح نذر فاطمی با هدف کمک به نیازمندان و مستمندان بخش دیگری از برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر