شهرداری تهران مخالف برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلا نیست


شهرداری تهران مخالف برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلا نیست

تهران- ایرنا- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در صورتی که ناشران و مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب بپذیرند که از آوردن خودرو شخصی برای مراجعه به مصلای امام خمینی(ره) استفاده نکنند، مخالفتی با برگزاری نمایشگاه کتاب در این مکان نداریم.

به گزارش ایرنا ،محسن پورسید آقایی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: تمهیدات ویژه برای این امر دیده شده و آمادگی کامل نیز برای خدمت رسانی از طریق ناوگان اتوبوسرانی، مترو و تاکسی وجود دارد.
وی ادامه داد: اگر این موضوع پذیرفته نشود، ترجیح شهرداری بر برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب - جنوب پایتخت- است.
پورسیدآقایی در خصوص چگونگی حمل و نقل و نحوه آوردن کتاب ها به این نمایشگاه نیز گفت: در این خصوص می توان ساعات ویژه ای مثلا از ساعت 12 شب تا 6 صبح را در نظر گرفت.
معاون شهردار تهران بیان کرد: آمار و گزارش های ترافیک نشان داد که تمهیدات برای نمایشگاه کتاب قبلی که برگزار شد جوابگو بوده و ترافیک در محدوده مصلا در زمان برگزاری نمایشگاه(اردیبهشت 97) نسبت به سال های پیش از آن بسیار کمتر بود.
به گفته پورسیدآقایی در صورت تصویب در شورای ترافیک تهران در میادین اصلی شهر، خدمات رسانی اتوبوس و تاکسی برای حمل و نقل آسان شهروندان به محل مصلا در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب برقرار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه عصر امروز شورای ترافیک تهران تصمیم گیری در خصوص محل برگزاری نمایشگاه انجام می شود.
تهرام/9343//1348/ 1008

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403